پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت ×
لزوم توسعه مهندسی در استان کرمان
15 دی 1400 - 9:36
شناسه : 22661
رییس هییت‌مدیره شرکت سنگ‌آهن گهرزمین با حضور در کارخانه ساخت قطعات و ماشین‌آلات گروه صنعتی قطعه‌گستر کرمان، از اقدامات بومی‌سازی گهرزمین در این کارخانه بازدید کرد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی گهرزمین
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، علی زهرودی معاون مهندسی شرکت سنگ‌آهن گهرزمین، برنامه‌های کلان این شرکت در جهت توسعه صنعتی استان که از سال ۱۳۹۷ با انتخاب این گروه به عنوان پایلوت تولید محصولات با تکنولوژی بالا به عمل آمده است را ارائه نمود.

محمد جلال‌مآب رییس هییت‌مدیره شرکت سنگ‌آهن گهرزمین نیز ضمن تقدیر از همکاری‌های مدیرعامل گروه قطعه گستر در به ثمر رساندن پروژه‌های پر چالش تحقیقاتی و صنعتی بومی‌سازی، اظهار داشت: بایستی فعالیت‌های طراحی و مهندسی در دستیابی به دانش فنی که از خلأهای بومی‌سازی فناوری در استان کرمان است، توسعه یابد. لذا توسعه صنایع فناوری استان در ساخت قطعات، مجموعه‌ها و ماشین‌آلات، با هدف پشتیبانی از خطوط تولید و پروژه‌های آتی گهرزمین و همچنین، اشتغال‌زایی در استان مهم است.

شایان ذکر است که گروه قطعه‌گستر دارای تجهیزات ماشین‌کاری سنگین و نیمه‌سنگین CNC منحصر به فرد در استان کرمان است و یکی از پروژه‌های در حال اقدام دراین گروه، عملیات ماشین‌کاری و تکمیلی رول‌های ویژه آسیاب‌های HPGR بوده که تحت نظارت و مشاوره فنی کارشناسان و متخصصان بومی‌سازی در حال اجرا است.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.