سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024 ساعت ×
لزوم حمایت دولت از صنایع در جهت تامین انرژی
24 مهر 1400 - 9:52
شناسه : 19093
مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان در کمیته رفع موانع تولید استان که با حضور مهدی دوستی استاندار، و بابک دین پرست معاون هماهنگی امور اقتصادی وزیر کشور و دبیر شورای توسعه و امنیت پایدار شرق و غرب کشوربرگزار شد، مشکلات ناشی ازقطعی برق در استان هرمزگان را بیش از سایر استان‌ها دانست و گفت: خساراتی که به فولاد هرمزگان طی سه ماه قطعی برق وارد شد، قابل توجه بوده و جبران آن‌ها امروز خیلی سخت و مشکل است.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولاد هرمزگان
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، عطاالله معروفخانی مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان از فولاد به عنوان یک صنعت مادر یاد کرد و خسارت ناشی از قطع برق به این صنعت را ضرری بزرگ به صنایع پایین‌دستی دانست. همچنین در خصوص کمبود گاز از استاندار و معاون اقتصادی وزیر کشور خواست برای جلوگیری از قطع گازرسانی به صنایع مخصوصا شرکت‌های فولادی تمهیدات لازم اندیشیده شود.

وی با اشاره به افزایش هزینه‌های برق و گاز، حمل و نقل جاده‌ای و ریلی، و مهمتر از همه گندله سنگ‌آهن که ماده اولیه این شرکت است،  افزود: زیان ناشی از کمبود انرژی فشاری مضاعف بر تولید وارد می‌کند. لذا از دولت خواستاریم که در این امر یاری‌رسان صنایع باشند.

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان با اشاره به اشتغال‌زایی برای این صنعت در استان، از فولاد هرمزگان به عنوان صنعت پیشرو در مسئولیت‌های اجتماعی هرمزگان یاد کرد و گفت: همواره در حد توان خود به یاری استان شتافته و پای کار هستیم.

معروفخانی تامین رایگان اکسیژن بیمارستان‌های هرمزگان از ابتدای همه گیری ویروس کرونا را یک مسئولیت اجتماعی مهم فولاد هرمزگان دانست و بیان کرد: با وجود قطعی برق، کارخانه اکسیژن‌سازی فولاد به تولید ادامه داد تا بیمارستان‌های استان دغدغه کمبود اکسیژن نداشته باشند.

وی در پایان ضمن تبریک به مهدی دوستی استاندار جدید هرمزگان، ایشان را فردی ارزشی و با تجربه در حوزه‌های صنعت، اجرایی و سیاسی کشور دانست و با تشکر از ریاست جمهور و وزیر کشور از این انتخاب خاطرنشان کرد: انشالله حضور ایشان به عنوان استاندار در هرمزگان باعث رشد و توسعه بیش از پیش این استان خواهد بود.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.