چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
لزوم حمایت سهامداران در راه‌اندازی طرح فولادسازی اکسین
07 دی 1400 - 10:58
شناسه : 22308
مدیران بانک ملی خوزستان و مدیران شرکت فولاد اکسین خوزستان دوشنبه ۶ دی‌ماه ۱۴۰۰ مذاکرات تخصصی در خصوص برقراری تعاملات مالی بایکدیگر داشتند.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولاد اکسین
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، اسماعیل حمید مدیر امور مالی فولاد اکسین، اظهار داشت: ظرفیت اسمی شرکت فولاد اکسین یک میلیون و ۵۰ هزار تن در سال است و با توجه به عدم اجرای طرح پروژه فولادسازی شرکت در حال حاضر محصول اولیه اکسین که اسلب فولاد بوده از شرکت‌های فولاد خوزستان، فولادمبارکه و فولاد هرمزگان تهیه می‌شود، به همین دلیل ظرفیت اسمی اکسین تاکنون محقق نشد. از این رو پروژه فولادسازی از اهمیت بسیار بالایی در تکمیل زنجیره محصولات این شرکت و همچنین اشتغال‌زایی بالا برای استان برخوردار است.

وی افزود: انتظار می‌رود از بانک ملی به عنوان سهامدار با ارائه راهکارهای مناسب در کنار فولاد اکسین برای اجرای این پروژه مهم باشد تا این شرکت کم نظیر مسیر توسعه خود را با صلابت طی کند.

مدیر مالی فولاد اکسین، گفت: تا چند سال گذشته اکسین درگیر مسایل و مشکلاتی بوده که بحمداله برطرف شده و این شرکت به سوددهی قابل توجهی رسید، و با تعاملاتی که با بانک تجارت صورت گرفت شرکت مواد اولیه خود را مستقیما خریده و به نوعی یک حرکت بزرگ در فولاد اکسین شروع شد و در این راستا توانست به یکی از شرکت‌های سرآمد در زمینه فولاد تبدیل شود.

بانک ملی از اکسین حمایت خواهد کرد

احمد بهکار مرام مدیرعامل شعب بانک ملی خوزستان در پایان خاطرنشان کرد: اکسین مجموعه قدر و بزرگی است که بانک ملی به عنوان سهامدار این هلدینگ فولادی به دنبال برقراری تعاملات با این مجموعه زنده و پویا برای پیشبرد اهداف است. در مجموعه بانک ملی در کنار اکسین هستیم و هر کاری که پیرامون تسریع در اجرای پروژه فولادسازی باشد، انجام خواهیم داد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.