سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024 ساعت ×
لزوم فعال شدن ۹۰۰ معدن غیر فعال استان کرمان
05 آذر 1399 - 8:43
شناسه : 1967
رییس مجمع نمایندگان استان کرمان بر لزوم فعال شدن ۹۰۰ معدن غیر فعال استان کرمان جهت ایجاد اشتغال پایدار و جهش تولید در استان تاکید کرد و گفت: برای تسریع در تصمیم گیری ها و فعال کردن معادن استان از وزیر صمت درخواست تفویض اختیارات شورای معادن به استان داریم.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات به نقل از دنیای معدن، “شهباز حسن پور”، با اشاره به نشست مجمع نمایندگان استان کرمان با وزیر صنعت، معدن و تجارت با محوریت بررسی مسائل و مشکلات استان کرمان در حوزه صنعت و معدن گفت: وزیر صمت اقدامات بسیار خوبی انجام داده اند که از جمله این اقدامات مرتفع نمودن مشکلات کالاهای دپو شده در گمرکات بوده است که امیدواریم این کار تداوم داشته باشد.

وی بر لزوم فعال شدن ۹۰۰ معدن غیر فعال استان کرمان جهت ایجاد اشتغال پایدار و جهش تولید در استان تاکید کرد و افزود: برای تسریع در تصمیم گیری ها و فعال کردن معادن استان از وزیر صمت درخواست تفویض اختیارات شورای معادن به استان داریم.

رییس مجمع نمایندگان استان کرمان با بیان اینکه باید توجه ویژه به صادرات محصولات تولیدی صنعتی استان و آزاد سازی صادرات میلگرد شود، تصریح کرد: وزیر صمت باید همچنان پیگیر کاهش قیمت خودرو باشد.

وی با اشاره به مسئولیت اجتماعی بنگاه های اقتصادی، بیان کرد: از وزیر صنعت، معدن و تجارت درخواست داریم که پیگیر مسئولیت های اجتماعی صنایع و معین های اقتصادی استان جهت کمک و ارائه خدمات به مردم استان کرمان باشند.

حسن پور بیان کرد: در نشست نمایندگان استان کرمان با وزیر صمت، مقرر شد هیئتی از سوی وزارت صمت جهت بررسی مسائل و مشکلات به استان کرمان اعزام شود.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.