چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 17 April , 2024 ساعت ×
لزوم مشارکت ذوب‌آهن در حوزه فرهنگی شهرستان لنجان
12 مهر 1400 - 9:00
شناسه : 18674
به منظور تعامل بیشتر با مردم منطقه و در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی ذوب‌آهن اصفهان روز یکشنبه 11 مهر ماه جلسه تعاملی مدیرعامل شرکت با حجت الاسلام مهدی صادقی امام جمعه سده لنجان و کوروش اسفندمند مدیر حوزه مدیرعامل و تعاملات منطقه‌ای در ذوب‌آهن برگزار شد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی ذوب‌آهن اصفهان
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، منصور یزدی‌زاده مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان با اشاره به ارتباط سازنده این شرکت با مردم منطقه و شهرستان، اظهار داشت: این مجتمع عظیم صنعتی در چارچوب ضوابط و در حد توان خود برای حل مسائل منطقه اقدام می‌کند.

حمایت امام جمعه لنجان از ذوب‌آهن

مهدی صادقی امام جمعه سده لنجان در این دیدار از حمایت‌های مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان در منطقه که با انتصاب مدیر حوزه مدیرعامل و تعاملات منطقه‌ای، بیش از گذشته شده است، قدردانی نمود و گفت: دستاوردهای ذوب‌آهن در تولید محصولات مورد نیاز کشور به ویژه ریل با وجود مشکلات مختلف ارزنده است. لذا برای رفع مشکلات آن آمادگی هرگونه حمایتی را داریم.

وی خواستار تداوم حمایت‌های ذوب‌آهن اصفهان شد و ادامه داد: با توجه به جایگاه والای شهدای سده لنجان، به زودی مراسم تجلیل از مقام شامخ این اسطوره‌های ایثار برگزار می‌شود و امیدوارم ذوب‌آهن در این امر مهم مشارکت نماید.

گفتنی است، در پایان مدیرعامل ذوب‌آهن، بر تداوم تعامل با منطقه تاکید نمود و مشارکت در امور فرهنگی به ویژه تجلیل از شهدای گرانقدر را که سرشار از برکت و رضایت الهی است، بسیار ضروری دانست. همچنین در ادامه کوروش اسفندمند مدیر حوزه مدیرعامل و تعاملات منطقه‌ای ذوب‌آهن اصفهان نیز گزارشی از تعاملات شرکت با شهرستان لنجان ارائه کرد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.