جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
لزوم کاهش آثار محدودیت انرژی صنایع بزرگ
18 خرداد 1401 - 19:49
شناسه : 28775
رییس انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران گفت: ضرورت دارد با یک هماهنگی جامع، زمینه به حداقل رساندن آثار ناشی از ناترازی تولید و مصرف برق به وجود آید و آثار محدودیت انرژی صنایع بزرگ کاهش یابد.
ارسال توسط : منبع : فارس
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، بهرام سبحانی رییس انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران، با اشاره به مسئله تامین برق صنایع در فصل گرم، اظهار داشت: شنیده‌ها حکایت از آن دارد که هماهنگی لازم برای مدیریت مصرف برق میان وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزارت نیرو انجام شده است.

وی در پاسخ به اینکه آیا توفق وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین وزارت نیرو اثرگذار بوده است، افزود: نمی‌توان یک پاسخ کلی برای این سوال ارائه داد؛ بسته به زنجیره و خطوط تولید هر شرکت، زمینه تغییر آثار این توافق را پدید می‌آورد.

با هماهنگی جامع آثار منفی ناشی مدیریت مصرف برق به حداقل می‌رسد

رییس انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران در بیان حداقل شدن مدیریت مصرف برق در صنایع بزرگ فولاد گفت: صنایع بزرگ در راس زنجیره‌های تولید قرار دارند و طبیعتا باید آثار مدیریت مصرف برق در این بخش به حداقل باشد. محدودیت تامین برق یک واقعیت است؛ مهم این است که با یک هماهنگی جامع زمینه به حداقل رساندن آثار ناشی از ناترازی تولید و مصرف برق به وجود بیاید و این کار انجام شود.

سبحانی در پایان راجع به عزم دولت به منظور صفر کردن آثار ناشی از ناترازی تولید و مصرف برق خاطرنشان کرد: این امکان وجود دارد که به لحاظ فنی و اقدامات کارشناسی زمینه جلوگیری از آثار منفی ناترازی برق به وجود بیاید. هماهنگی وزارت نیرو با بخش خصوصی صنعت فولاد کشور مناسب است و بخش خصوصی فولاد از این نحوه تعامل وزارت نیرو استقبال می‌کند و مدیریت بهتری در این بخش رخ می‌دهد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.