چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
ماشین‌آلات معدنی، موتور محرک صنعت و معدن
15 اردیبهشت 1401 - 10:46
شناسه : 27351
نایب رییس کمیسیون معدن اتاق بازرگانی تهران: نایب رییس کمیسیون معدن اتاق بازرگانی تهران، گفت: ماشین‌آلات سنگین معدنی، به عنوان ابزار تولید معدنی و پیشران زنجیره صنعت و معدن‌کاری محسوب شده و با سایر خودروها و کالاهای لوکس، مصرفی و یا غیر تولیدی، متفاوت هستند.
ارسال توسط : منبع : بازار
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، سجاد غرقی نایب رییس کمیسیون معدن اتاق بازرگانی تهران، با اشاره به لغو معافیت ورودی ماشین‌آلات صنایع معدنی، اظهار داشت: ماشین‌آلات سنگین معدنی با سایر خودروها، کالاهای لوکس و یا مصرفی غیر تولیدی متفاوت هستند.

وی افزود: باید تلاش کنیم به هر اندازه که مقدور است، هزینه تولید را از طریق کاهش هزینه تامین ماشین‌آلات و ابزار تولید، به پایین‌ترین سطح ممکن برسانیم و در این راستا، لغو معافیت مالیاتی ماشین‌آلات سنگین معدنی، ما را به این هدف نرسانده و موجب افزایش هزینه‌های تولید نیز می‌شود.

نایب رییس کمیسیون معدن اتاق بازرگانی تهران، با اشاره به تاثیر مستقیم حذف معافیت ورودی ماشین‌آلات صنایع معدنی بر افزایش قیمت تولیدات معدنی، گفت: از آنجا که ماشین‌آلات سنگین معدنی، به عنوان ابزار تولید صنایع معدنی هستند، به طور مستقیم بر افزایش قیمت ابزار تولید در حوزه صنعت و معدن تاثیر می‌گذارد.

غرقی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به نیاز حوزه صنعت و معدن به تسهیلات واردات ماشین‌آلات معدنی، امیدوار هستیم تجدید نظر درباره لغو معافیت ورودی این ماشین‌آلات رخ دهد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.