سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
محاسبه قیمت پایه شمش فولادی براساس ۷۰ درصد CIS در بورس اعلام می‌شود
16 دی 1399 - 6:14
شناسه : 4875
وزیر صنعت، معدن و تجارت قیمت پایه شمش فولادی در بورس را بر اساس ۷۰ درصد قیمت CIS اعلام کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات به نقل از دنیای معدن، علیرضا رزم حسینی در قرارگاه جهش تولید که با محوریت بررسی نظارت بر اجرای شیوه نامه ساماندهی عرضه و تقاضای محصولات فولادی برگزار شد ، با اعلام این مطلب، افزود: این قیمت پایه فردا طی نامه‌ای به بورس باید ابلاغ و اعلام شود.
وی با بیان اینکه در جنگ اقتصادی تمام عیاری قرار داریم، تصریح کرد: تصمیمات برای عبور از این شرایط جنگی نیز باید سریع، قاطعانه و بر اساس مقتضیات زمانی گرفته شود.
ضرورت هماهنگی تمامی دستگاه ها برای اجرای کامل شیوه نامه عرضه محصولات فولادی
وزیر صنعت، معدن و تجارت با تأکید بر ضرورت اجرای کامل شیوه ‌نامه عرضه محصولات فولادی در بورس از تمامی دستگاه‌های مرتبط و دستگاه‌های نظارتی خواست که در این حوزه اقدامات لازم را با تعامل و هم افزایی انجام دهند.
لزوم بازرسی از انبار ها برای جلوگیری از احتکار محصولات فولادی و عرضه خارج از شبکه
رزم‌حسینی همچنین از دستگاه‌های نظارتی و بازرسان وزارت صمت خواست تا بازرسی از انبارها را برای جلوگیری از احتکار شمش، میلگرد و دیگر محصولات فولادی در دستور کار قرار دهند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقدامات لازم را مبذول دارند.‌
گفتنی است در این جلسه علی آقامحمدی «رییس گروه اقتصادی معاونت بررسی دفتر مقام معظم رهبری و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام»، جمعی از معاونان وزارت صمت و نمایندگان نهادهای نظارتی حضور داشتند.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.