سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024 ساعت ×
مدیران صنعت و معدن، فرماندهان اصلی جبهه اقتصادی
10 تیر 1400 - 12:06
شناسه : 14636
مدیرعامل شرکت فولادمبارکه گفت: صنعت و معدن به‌ عنوان مهم‌ترین حوزه اقتصاد، نقش موثری در توسعه و پیشرفت نظام اسلامی و پویایی نظام بانکی و گردش مالی ایفا کرده‌اند.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولادمبارکه
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، حمیدرضا عظیمیان مدیرعامل شرکت فولادمبارکه ضمن تبریک فرارسیدن روز صنعت و معدن، مدیران صنعت و معدن را فرماندهان اصلی جبهه اقتصادی دانست؛ در ادامه متن کامل این یادداشت را می‌خوانید:

نام‌گذاری روز دهم تیرماه به نام «روز صنعت و معدن»، نمایانگر اهمیت بنیادین و سرنوشت‌ساز صنعت و معدن، در توسعه، اقتصاد و شکوفایی ایران اسلامی است و این اهمیت در سال‌های اخیر، با اعمال محدودیت‌ها و تحریم‌های ظالمانه بر صنعت نفت کشور از سوی دولت‌های متخاصم و متجاوز، دوچندان شده است.

صنعت و معدن، محرک و مشوق تولید، جهش و رشد نظام‌های سیاسی و اقتصادی است و بخش زیادی از پیشرفت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی متاثر از پیشرفت در این حوزه است.

بی‌تردید لطف پروردگار الهی شامل حال این مرزوبوم گردیده و جای‌جای میهن اسلامی ما مملو از منابع و معادن غنی طبیعی و سوختی و معدنی است و این امر، کشورمان را درزمینه بهره‌مندی از مواد اولیه در جایگاه مطلوبی قرار داده است. علاوه‌بر این، در دهه‌های اخیر، دانش، مهارت، توانمندی و تعهد مهندسان، کارآفرینان، معدن‌کاران، صنعتگران و فرزندان برومند کشور ارتقای چشم‌گیری یافته و سرمایه‌های انسانی این حوزه افزایش درخور توجهی داشته است.

صنعت و معدن به‌عنوان مهم‌ترین حوزه اقتصاد، نقش موثری در توسعه و پیشرفت نظام اسلامی و پویایی نظام بانکی و گردش مالی ایفا کرده و مولد اشتغال پایدار، افزایش تولید ناخالص ملی و درآمد سرانه و رونق کسب‌وکار و صادرات غیرنفتی و درنهایت خوداتکایی و خودکفایی اقتصادی بوده است؛ به‌طوری‌که به اذعان کارشناسان اقتصادی کشور، مدیران صنعت و معدن کشور، فرماندهان جبهه اقتصادی مبارزه با تحریم‌های ظالمانه نظام سلطه‌خواه به‌ شمار می‌آیند.

۱۰ تیرماه سالروز گرامیداشت و یادآوری اهمیت صنعت و معدن در سرنوشت کشور و پاسداشت تلاش‌های سخت‌کوشانه، مجاهدانه و خستگی‌ناپذیر فعالان این عرصه است که با اراده پولادین و همت مضاعف، چرخ‌های اقتصاد، تولید و رونق اقتصادی را به حرکت درآورده‌اند. در این میان، گروه  فولادمبارکه به‌عنوان بزرگ‌ترین مجتمع صنعتی کشور و تنها مجموعه تکامل‌یافته صنعتی که چرخه کامل تولید از سنگ تا رنگ و از معدن تا محصول نهایی را در اختیار دارد، همواره مفتخر به پیشتازی و موفقیت در عرصه‌های صنعتی و معدنی نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است.

بدین‌وسیله این روز خجسته را به‌تمامی مدیران، کارکنان، کارگران شاغل در حوزه صنعت و معدن و همکاران گران‌قدر گروه فولادمبارکه از شمال تا جنوب کشور، تهنیت عرض می‌نمایم و برای کلیه صنعتگران، معدن‌کاران، کارآفرینان و کارگران این عرصه که مجاهدانه در راه صیانت از پویندگی صنعت و اقتصاد این مرزوبوم، کوشش می‌کنند توفیق و سربلندی آرزو می‌کنم.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.