سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
مدیرعامل ذوب‌آهن از روند تولید و تعمیرات کارخانه بازدید کرد
30 مرداد 1400 - 10:39
شناسه : 16400
مدیرعامل و معاون بهره‌برداری شرکت سهامی ذوب‌آهن اصفهان روز سه‌شنبه ۲۶ مردادماه 1400 با حضور در خط تولید این شرکت از روند بازسازی کنورتور شماره ۲ فولادسازی و نورد ۳۵۰ بازدید کردند.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی ذوب‌آهن اصفهان
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، منصور یزدی‌زاده مدیرعامل شرکت ذوب‌آهن اصفهان در حاشیه این بازدید، اظهار داشت: از آنجا که همکاران تلاشگر حوزه بهره‌برداری در این روزهای سخت کرونایی، با تمام توان در دو جبهه تولید و تعمیرات در حال فعالیت هستند، لازم دانستم با حضور در خط تولید به آن‌ها خسته نباشید بگویم.

وی با بیان اینکه در این شرایط رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی از اولویت خاصی برخوردار است، افزود: سلامتی همکاران و تامین ملزومات بهداشتی برای پیشگیری از شدت شیوع کرونا در اولویت برنامه‌های شرکت قرار دارد. لذا امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته همه کارکنان ذوب‌آهن اصفهان واکسن کرونا را دریافت نمایند.

کارکنان ستون‌های اصلی ذوب‌آهن هستند

مهرداد تولائیان معاون بهره‌برداری ذوب‌آهن اصفهان نیز تولید مطابق برنامه طی چهار ماه نخست سال را با وجود مشکلات مختلف حاصل مجاهدت تلاشگران این شرکت دانست و گفت: خوشبختانه با وجود بومی‌سازی‌های صورت گرفته، هرگونه تعمیرات و بازسازی در ذوب‌آهن با استفاده از توان و دانش کارکنان این شرکت صورت می‌گیرد که برای ما اهمیت بسیاری دارد.

آغاز تعمیرات کنورتور ذوب‌آهن اصفهان

سیاوش خواجوی مدیر فولاد‌سازی شرکت ذوب‌آهن نیز در این بازدید به تشریح تعمیرات کنورتور شماره ۲ فولادسازی پرداخت و اذعان داشت: تعمیرات این کنورتور برای ۶ شبانه‌روز برنامه‌ریزی شده است که از ۲۴ مردادماه آغاز و بر اساس برنامه ادامه دارد. علاوه بر این ریل فولادبر و لبه‌های کنورتور نیز تعویض شده است.

وی در پایان با بیان اینکه در این شرایط سخت با وجود بیماری کرونا، کارکنان این مدیریت بدون وقفه در کنار تولید به تعمیرات و بازسازی نیز مشغول هستند، خاطرنشان کرد: در این دوره از تعمیرات، تعویض استوانه لودکا کنورتور و اصلاح بدنه آن، تعویض کمربندهای هر چهار وجه اکران‌های دیگ، تعویض و بازسازی سیستم غبارگیر، تنوری و درزگیری گوشه‌های اکران دیگ‌ها از ۱۸ تا ۳۶ متری نیز انجام شده است.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.