سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
مدیرعامل فولاد مبارکه به مناسبت هفته بسیج،از فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تقدیرکرد
05 آذر 1399 - 6:28
شناسه : 1918
مدیرعامل فولاد مبارکه با حضور در نشست اعضای حوزه بسیج فولاد مبارکه به مناسبت هفته بسیج،از فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مبارکه و دیگر اعضای حوزه بسیج شهیدموحدیان تقدیرکرد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات به نقل از دنیای معدن، عظیمیان ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته توسط بسیجیان شرکت فولاد مبارکه خاطرنشان کرد: باعث افتخار است که فولادمبارکه با سرلوحه قراردادن روحیه بسیجی توانسته در عرصه تولید و اقتصاد کشور خوش درخشیده و با ورود به حوزه مقابله با بیماری کرونا و گام برداشتن در زمینه رفع مشکلات آب استان اقدامات بسیار خوبی را عملیاتی کند.
در ادامه این جلسه سرهنگ عطایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مبارکه عملکرد بسیج فولاد مبارکه را در مقایسه با دیگر کارخانجات مشابه، بسیار خوب ارزیابی کرد و روحیه همدلی و حمایت مدیریت فولاد مبارکه را از اقدامات فرهنگی عامل این موفقیت دانست.
سرهنگ اکبری فرمانده حوزه بسیج شهیدموحیان نیز با اشاره به عملکرد این حوزه در قالب ۱۳ پایگاه بسیج و ۱ گردان بیت المقدس گفت:درحال حاضر ۵هزار نفر از کارکنان به عنوان بسیجی عادی و ۳هزار نفر در قالب بسیجیان فعال مشغول به فعالیت در عرصه مقدس بسیج هستند.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.