سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت ×
مدیریت ارتباطات گل‌گهر نقش موثری در شرکت دارد
15 اسفند 1400 - 11:08
شناسه : 25383
مدیر ارتباطات و فناوری اطلاعات شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر گفت: با توجه به نقش اساسی شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در صنایع فولاد کشور، گستردگی سایت‌ها و لزوم مکانیزاسیون فرایندها جهت ایجاد چابکی و بهینه‌سازی زمان، مدیریت ارتباطات و فناوری اطلاعات این شرکت نقش موثری را ایفا می‌کند.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی گل‌گهر
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، منصور خواجویی مدیر ارتباطات و فناوری اطلاعات شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر، اظهار داشت: توسعه شبکه‌های ارتباطی و سیستم‌های اطلاعاتی پایدار و امن جهت بهبود و مکانیزاسیون فرایندها، نگهداری و پردازش اطلاعات، همچنین توسعه ابزارهای پشتیبان، جزو اهداف و اقدامات اصلی این مدیریت است.

وی افزود: مدیریت رسیدگی به مشکلات و درخواست‌ها، مدیریت تجهیزات و منابع و تخصیص آن‌ها به کاربران و همچنین نظارت، کنترل و برنامه‌ریزی در این زمینه، در دستور کار روزانه این مدیریت قرار دارد.

مدیر ارتباطات و فناوری اطلاعات شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر درباره روش‌های بهبود عملکرد این مدیریت در سال ۱۴۰۰، گفت: پیاده‌سازی الزامات امنیت اطلاعات بر اساس استانداردISO 27001، تغيير در زيرساخت مخابرات شرکت از آنالوگ به VOIP از جمله کارهایی بوده که برای بهبود عمکرد این بخش در سال جاری انجام شده است.

خواجویی بیان کرد: به‌روزرسانی زیرساخت فیزیکی مرکز داده، اجرای شبکه فیبر نوری پایانه جدید ریلی، پیاده‌سازی کارتابل متمرکز کاربران و برقراری ارتباط بین نرم‌افزارهای جاری جهت یکپارچه‌سازی از دیگر برنامه‌های ما بوده که تاکنون به پیشرفت قابل قبولی در آن رسیده‌ایم.

وی درباره دستاوردهای مدیریت ارتباطات و اطلاعات در سال جاری، ادامه داد: طراحی و پیاده‌سازی داشبوردها و گزارش‌های تحلیلی در سیستم‌های اطلاعاتی موجود بر اساس نیاز مدیریت‌ها یکی از دستاوردهای مهم بوده است.

مدیر ارتباطات و فناوری اطلاعات شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر، اذعان داشت: جایگزینی سرویس‌های آسیب‌پذیر با سرویس‌هایی که از نظر امنیتی وضعیت مطلوب‌تری دارند و همچنین بومی‌گرایی و استفاده از تمامی ظرفیت‌های داخلی جهت انجام امور حساس و کلیدی که تاثیر مستقیم بر کسب و کار شرکت دارند، از دیگر دستاوردهای این مدیریت بوده است.

خواجویی در پایان خاطرنشان کرد: توسعه و استقرار سیستم جامع اطلاعاتی را به عنوان اقدام تکمیلی در حوزه ICT می‌توان نام برد که امیدواریم با پیگیری‌های مدیریت سیستم جامع اطلاعاتی، در کوتاه‌ترین زمان ممکن به بهره‌برداری برسد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.