چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
مراسم تجلیل از پرسنل و فعالین حوزه سلامت شرکت گل‌گهر
02 اردیبهشت 1400 - 11:01
شناسه : 10955
به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت گل‌گهر، آئین گرامیداشت هفته سلامت با حضور معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی، معاون پشتیبانی مجتمع، معاون دانشکده علوم پزشکی سیرجان و پرسنل بهداشت و سلامت شرکت گل‌گهر، صبح روز چهارشنبه یکم اردیبهشت ماه برگزار شد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی گل‌گهر
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، محمدجواد فریدونی معاون پشتیبانی مجتمع معدنی و صنعتی گل‌گهر در این مراسم، اظهار داشت: گرچه حوزه hse در صنعت معادن رشد خوبی داشته اما هنوز نوپاست و لازم است بیش از این توسعه یابد چرا که طبیعتا اگر رعایت بهداشت حرفه‌ای و ایمنی نباشد، تولید هم نخواهد بود و صنایع به مشکل بر خواهند خورد.

وی افزود: در سلامت جسم، بهداشت حرفه‌ای نقش به سزایی دارد اما جنبه‌های سلامت روحی و روانی نیز در کنار سلامت جسمانی، مهم است که البته در شرکت گل‌گهر هر دو این مباحث مدنظر بوده و با جدیت دنبال می‌شود.

حمایت گل‌گهر در مقابله با کرونا

محمد موقری‌پور معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی سیرجان نیز در این آئین، گفت: در مقابله با کرونا شرکت گل‌گهر و سایر شرکت‌های منطقه گل‌گهر از حوزه سلامت شهرستان به خوبی حمایت و پشتیبانی کردند. علاوه بر این، با اقدامات پیشگیرانه و مقابله‌ای که در شیوع کرونا در شرکت‌های منطقه داشتند، نگرانی‌های شهرستان برطرف شد و خدا را شکر مشکل خاصی در منطقه به وجود نیامد.

وی ادامه داد: شرکت گل‌گهر در حوزه محیط‌زیست، توانسته تفاهم خوبی میان صنعت و محیط‌زیست برقرار کند تا این دو دوشادوش هم جلو بروند همچنین در توسعه فضای سبز نیز اقدامات مناسبی صورت گرفته است.

سلامت جسم و روح نیروی انسانی اولویت اصلی گل‌گهر

حمزه‌اله ‌بخشی مدیر ایمنی، بهداشت و محیط‌زیست شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات مدافعین سلامت در شهرستان، بیان کرد: نیروی انسانی زمانی می‌تواند یک سازمان را به سر منزل مقصود برساند که همزمان جسم و روح سالمی داشته باشد؛ این مهم همواره مد نظر مدیران ارشد شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر بوده و هست و در برنامه‌های جامع، اسناد آتی و چشم‌انداز شرکت، این‌ها بیش از این در اولویت است.

در پایان این آیین، از پرسنل حوزه سلامت شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر و پزشکانی که با شرکت همکاری دارند، تجلیل شد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.