چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
مرکز جوارکارگاهی در شرکت ماهد آلومینیوم اراک افتتاح شد
27 بهمن 1399 - 15:57
شناسه : 7171
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان مرکزی در آیین افتتاح مراکز جوارگاهی گفت: در راستای گسترش آموزش‌های مهارتی در صنایع و بنگاه‌های اقتصادی، مرکز جوارگاهی آموزش مهارتی در شرکت ماهد آلومینیوم اراک افتتاح شد.
ارسال توسط : منبع : باشگاه آلومینیوم
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، منصور جلیلوند مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان مرکزی با بیان اینکه لازمه توسعه چرخ تولیدات داخلی در داشتن تنکسین‌های متخصص است، اظهار داشت: یکی از اهدافی که سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای دنبال می‌کند ارتقا مهارت تکنسین‌‌ها، کارگران و کارکنان صنایع و صنوف است، بر همین اساس راه‌اندازی مراکز جوارکارگاهی در اولویت راه‌اندازی قرار دارد.

وی افزود: تعامل با صنایع و صنوف، رمز موفقیت آموزش‌های مهارتی مبتنی بر نیاز بازار کار بوده است و ایجاد مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای جوارکارگاهی، افزایش بهره‌وری و کاهش ضایعات ناشی از کار را به دنبال خواهد داشت.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان مرکزی گفت: امید است با استقرار سیستم‌های آموزشی و مراکز جوارکارگاهی در صنایع مختلف بتوان گام موثری جهت افزایش بهره‌وری و نیل به اهداف کمی و کیفی صنایع استان برداشت.

جلیلوند در پایان خاطرنشان کرد: شرکت ماهد آلومینیوم با بیش از یک دهه فعالیت در صنعت آلومینیوم، در ساخت مواد نما (دیوار پرده، مواد زیرساخت برای کامپوزیت و غیره)، درها و پنجره‌ها مشارکت فعال دارد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.