سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
مزایده ۲۱۶ معدن در استان هرمزگان
12 خرداد 1400 - 14:49
شناسه : 13260
استاندار هرمزگان خبر داد؛ استاندار هرمزگان با اشاره به آمادگی برای اجرای بزرگ‌ترین مزایده معادن استان گفت: ۲۱۶ معدن استان در قالب یک کار بزرگ ملی از ۱۳خرداد ماه سال جاری به مزایده گذاشته می‌شود.
ارسال توسط : منبع : ایرنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، فریدون همتی استاندار هرمزگان در نشست شورای معادن استان، اظهار داشت: این معادن ظرفیت ایجاد اشتغال برای ۵۵۰ نفر را دارند که با واگذاری آن‌ها، نزدیک به یک هزار میلیارد ریال در این معادن سرمایه‌گذاری خواهد شد.

وی افزود: متقاضیانی که توانمندی مالی دارند و یا در حوزه معدن دارای تجربه و فعال هستند، از ۱۳ تا ۲۷ خردادماه سال جاری فرصت شرکت در این مزایده دارند.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه موادمعدنی متنوعی در استان وجود دارد، گفت: فعال کردن این معادن، در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی و تکیه به ظرفیت‌های داخلی و تکمیل زنجیره‌های صنایع معدنی نقش بزرگی در کشور و استان خواهد داشت.

همتی با اشاره به نتیجه مطالعات اکتشاف پهنه‌های  معدنی در هرمزگان، بیان کرد: با انجام این مطالعات نتیجه امید بخشی در پهنه معدنی فین و باغات به دست آمد و موجب اکتشاف پنج محدوده با ظرفیت آهن و مس شد که وارد مرحله سرمایه‌گذاری و بهره‌برداری می‌شود.

وی در پایان معدن را یکی از ظرفیت‌های خوب هرمزگان برشمرد و خاطرنشان کرد: تلاش کرده‌ایم مطالعات و اکتشاف پهنه‌های معدنی در استان فعال شود تا با شناخت دقیق، سرمایه‌گذاری متناسب با ظرفیت‌ها مورد پیگیری قرار گیرد.

لازم به توضیح است که هرمزگان دارای ۲۱ نوع ماده معدنی است که ذخیره قطعی معادن استان هم‌اکنون یک میلیون و ۵۵۸ هزار تن است.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.