چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
مسئولیت‌های اجتماعی اساس فعالیت‌های ذوب‌آهن
06 بهمن 1400 - 17:41
شناسه : 23696
ششمین کنفرانس ملی فرهنگ سازمانی و جایزه مسئولیت‌های اجتماعی مدیریت ۵ و ۶ بهمن‌ماه سال 1400 در محل دانشگاه خاتم تهران برگزار شد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی ذوب‌آهن
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، مهدی بهرامی معاون پشتیبانی و خدمات اجتماعی شرکت ذوب‌آهن با اشاره به تاریخچه شرکت  به تشریح اقدامات مختلف این مجموعه در زمینه مسئولیت‌های اجتماعی پرداخت و اظهار داشت: اساس کار ذوب‌آهن اصفهان و تاسیس آن از ابتدا بر محور انجام مسئولیت‌های اجتماعی بوده و این تعهد همچنان در ذات این شرکت نهفته است.

وی افزود: در زمان تاسیس ذوب‌آهن اصفهان، تحول صنعتی ایران و استقلال آن در زمینه خودکفایی فولادی مد نظر بود. با این هدف راه‌اندازی شرکت و به دنبال آن اشتغال هزاران نفر، بهره‌برداری و استخراج معادن، ساخت بزرگ راه‌ها و بسیاری از دیگر خدمات زیربنایی که هر کدام مصداق بارزی از مسئولیت‌های اجتماعی آن بود، آغاز شد و این اقدامات طی سال‌های بعدی تاکنون به انحای مختلف ادامه داشت.

معاون پشتیبانی و خدمات اجتماعی شرکت ذوب‌آهن، گفت: شمارش مسئولیت‌های اجتماعی و تجارب ذوب‌آهن اصفهان در این زمینه نیاز به زمانی طولانی دارد. با این حال در این زمینه می‌توان به نقش آن در تربیت نیروی متخصص برای صنایع کشور، تاسیس شرکت‌های فولادی، خدمات اجتماعی و درمانی مختلف در سطح منطقه و اقدامات مختلف زیست‌محیطی آن اشاره کرد.

بهرامی در پایان تولید محصولات جدید و ریل ملی توسط این شرکت را در جهت استقلال ایران و بی اثر کردن تحریم‌ها برشمرد و خاطرنشان کرد: ایجاد فضای سبز به میزان ۸۴ برابر بیشتر از الزامات زیست محیطی و ساخت و به کارگیری درب‌های فلکسیبل واحد کک‌سازی در زمینه کاهش و حذف آلایندگی‌های زیست محیطی از دیگر مصادیق مهم مسئولیت‌های اجتماعی ذوب‌آهن اصفهان است.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.