سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
مسئول تدوین و اجرای طرح فعال‌سازی معادن کوچک‌ مقیاس منصوب شد
29 اردیبهشت 1400 - 12:40
شناسه : 12419
وزیر صنعت، معدن و تجارت با صدور حکمی، مسئول تدوین و اجرای طرح «احیاء، فعال‌سازی و توسعه معادن کوچک‌‌مقیاس» را منصوب کرد.
ارسال توسط : منبع : ایمیدرو
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، طی حکمی در تاریخ ۲۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ از سوی علیرضا رزم حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت، وجیه‌الله جعفری به عنوان مسئول تدوین و اجرای طرح «احیاء، فعال‌سازی و توسعه معادن کوچک‌‌مقیاس» منصوب شد.

در این حکم آمده است:

نظر به ابلاغ تصویب نامه شماره ۱۴۵۳۶ مورخ ۱۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و تعیین وزارت صنعت، معدن و تجارت به عنوان دستگاه مجری پروژه «طرح احیاء، فعال‌سازی و توسعه معادن کوچک‌مقیاس»، با توجه به سوابق، توانمندی و تعهد جنابعالی، بدینوسیله مسئولیت تدوین و اجرای این برنامه ‌به جنابعالی واگذار می‌شود.

انتظار دارم با جلب مشارکت و همکاری سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان‌ها، مدیران و دیگر بخش‌های مرتبط، تکمیل این پروژه طبق زمانبندی مقرر محقق شود.

ضمنا لازم است پیشرفت ماهانه امور به‌ طور مستمر به معاونت طرح و برنامه و دبیرخانه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی گزارش شود.

از خداوند متعال موفقیت شما را در انجام اثربخش وظایف محوله خواهانم.

گفتنی است وجیه‌الله جعفری در حال حاضر به عنوان معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران مشغول خدمت است.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.