سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024 ساعت ×
صفحه اصلی » گروه » خبر » مس
مس به کانال ۷۰۰۰ هزار دلار نزول پیدا کرد
11 تیر 1401 - 19:36
شناسه : 29790
روز جمعه 10 تیر ماه 1401، قیمت مس در LME نسبت به روز معاملاتی پیشین، 3.3 درصد کاهش یافت و به هفت هزار و 975 دلار و 50 سنت رسید.
ارسال توسط : منبع : فلزات آنلاین
پ
پ

به گزارش اخبار فلزات، قیمت مس در روز جمعه ۱۰ تیر ماه در معاملات بورس فلزات لندن نسبت به روز پنج‌شنبه ۹ تیر ماه، ۳٫۳ درصد معادل ۲۶۹ دلار و ۵۰ سنت نسبت به روز معاملاتی قبل از آن کاهش یافت و نسبت به هفته پیشین ۳٫۷ درصد افت را تجربه کرد و به هفت هزار و ۹۷۵ دلار و ۵۰ سنت رسید. قیمت مس در روز پنج‌شنبه ۹ تیر ماه، هشت هزار و ۲۴۵ دلار بود.

قیمت سه ماهه مس در معاملات جمعه ۱۰ تیر ماه، ۳٫۲ درصد معادل ۲۶۳ دلار نسبت به روز معاملاتی قبل، کاهش و نسبت به هفته پیشین، ۳٫۷ درصد افت داشته است.

روند قیمت و موجودی انبار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر در نمودار ۱ قابل مشاهده است. طبق این نمودار، موجودی مس در انبارهای بورس فلزات لندن در روز جمعه ۱۰ تیر ماه، با افزایش دو هزار و ۵۷۵ تنی، از ۱۲۴ هزار و ۲۷۵ تن به ۱۲۶ هزار و ۸۵۰ تن رسیده است.

طبق نمودار ۲، روز جمعه ۱۰ تیر ماه در بورس فلزات لندن، قیمت مس در شرایط کانتنگو به سر می‌برد. اختلاف قیمت سه ماهه و نقدی در این روز، برابر با هفت دلار بر تن گزارش شده که نسبت به پنج‌شنبه ۹ تیر ماه با افزایش هفت دلار بر تن همراه بوده است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.