جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
صفحه اصلی » گروه » خبر » مس
مس حوزه‌ای بی‌رقیب در ایجاد توسعه کشور است
05 دی 1401 - 16:21
شناسه : 31902
حمیدرضا شاهوردی: حمید رضا شاهوردی نماینده معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در آیین افتتاحیه گردهمایی نوآوری و فناوری شرکت ملی مس در مجتمع مس شهر بابک «مسینو»که روز دوشنبه 28 آبان ماه برگزار شد، بخش معدن را پیشران تحول در اقتصاد کشور معرفی کرد و افزود: اگر تنها دارایی‌های بالفعل خود را در حوزه معدن در نظر بگیریم می‌توانیم شرایط را برای شکوفایی اقتصاد در کشور مهیا کنیم.
ارسال توسط : منبع : ایلنا
پ
پ

به گزارش فلزات نیوز، نماینده معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با تأکید بر تمرکز زیست‌بوم فناوری کشور بر مرتفع کردن نیازهای حوزه مس، از آمادگی این معاونت در قالب توافق‌نامه قطعی در راستای سوق دادن زیست‌بوم فناوری به سمت حوزه مس و آمادگی هر گونه همکاری و حمایت در این زمینه خبر داد تا نیازهای نرم‌افزاری در توسعه این صنعت برآورده شود.

حمیدرضا شاهوردی گفت: حوزه مس اگر با تکنولوژی و نوآوری همراه شود می‌تواند به نقطه اتکاپذیر و مکفی در شکوفایی اقتصادی تبدیل شود و با برگزاری این گردهمایی، فرصت مطلوبی برای تحقق این هدف فراهم شده است.

شاهرودی تصریح کرد: خوشبختانه با نگرش شرکت ملی مس به پتانسیل‌های بالقوه این حوزه و هدف‌گذاری‌های انجام شده، در آینده شاهد شرایط متفاوت و مثبتی در اقتصاد خواهیم بود.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.