پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت ×
صفحه اصلی » گروه » خبر » مس
مس سرچشمه توزیع ۶ هزار بسته معیشتی را آغاز کرد
10 فروردین 1400 - 16:41
شناسه : 9453
مدیر روابط عمومی و خدمات اجتماعی مجتمع مس سرچشمه: مدیر روابط عمومی و خدمات اجتماعی مجتمع مس سرچشمه از آغاز توزیع ۶ هزار بسته حمایتی و معیشتی بین نیازمندان خبر داد و گفت: در این مرحله از رزمایش کمک‌های مومنانه، بسته‌های معیشتی بین نیازمندان استان‌های کرمان، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان توزیع خواهد شد.
ارسال توسط : منبع : ایرنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، روح الله ابوالهادی مدیر روابط عمومی و خدمات اجتماعی مجتمع مس سرچشمه،ضمن تبریک عید نوروز، اعیاد شعبانیه و میلاد با سعادت امام زمان (عج)، اظهار داشت: یکی از برنامه‌های شرکت ملی صنایع مس ایران، اجرای مسئولیت‌های اجتماعی است. با توجه به اثرگذاری ویروس کرونا بر اقتصاد خانوارها، این شرکت با شناسایی افراد نیازمند و آسیب دیده، سعی در تسهیل شرایط سخت اقتصادی امروز دارد.

وی افزود: شرکت مس سرچشمه، با شناسایی خانواده‌های نیازمند از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون سه مرحله رزمایش مواسات و کمک‌های مومنانه را اجرا و در این راستا بیش از ده‌ها هزار بسته معیشتی را در بین نیازمندان توزیع کرده است.

مدیر روابط عمومی و خدمات اجتماعی مجتمع مس سرچشمه گفت: در این مرحله قرار است ۶ هزار بسته معیشتی هر کدام به ارزش ۶ میلیون ریال و در مجموع ۳۶ میلیارد ریال در بین نیازمندان مناطق محروم شهرهای کرمان، رفسنجان، بردسیر، انار، رابر، بافت، سرچشمه و جنوب کرمان توزیع شود.

ابوالهادی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین بخشی از این کمک‌ها به مناطق محروم استان‌های سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی ارسال خواهد شد. لازم به توضیح است که مجتمع مس سرچشمه به عنوان یکی از بزرگ‌ترین معادن مس ایران و خاورمیانه، در ۶۰ کیلومتری شهر رفسنجان واقع شده است.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.