پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت ×
مس شهربابک سوار بر موج توسعه
11 مهر 1400 - 16:06
شناسه : 18666
مدیر مجتمع مس شهربابک گفت: خوشبختانه موفق شدیم در شهریور ماه 1400 در تولیدات این مجتمع رکوردی بی‌سابقه به ثبت برسانیم.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، حسین ابراهیمی‌نسب مدیر مجتمع مس شهربابک، اظهار داشت: در سال «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» با تلاش و کوشش حداکثری همکاران و حمایت مدیران ارشد، مجتمع مس شهربابک موفق به ثبت چندین رکورد جدید در تولیدات خود شد.

وی افزود: کاتد تولیدی پالایشگاه خاتون آباد در شهریورماه ۱۴۰۰ بالغ بر ۹ هزار و ۹۰۹ تن بود، در حالیکه بالاترین رکورد پیشین در مردادماه ۹ هزار و ۷۹۵ تن بوده است که ۱،۲ درصد افزایش نسبت به رکورد قبل را نشان می‌دهد. همچنین پالایشگاه خاتون‌‌آباد در نیمه نخست سال جاری موفق به تولید ۵۰ هزار و ۵۵۶ تن کاتد شده است و بالاترین رکورد قبلی در نیمه نخست سال گذشته ۵۰ هزار و ۳۸۴ تن بوده که حاکی از افزایش ۰،۳ درصدی است.

مدیر مجتمع مس شهربابک گفت: آند تولیدی ذوب خاتون‌آباد در نیمه نخست سال ۱۴۰۰، ۶۴ هزار و ۶۱۱ تن بود. در حالیکه بالاترین رکورد پیشین در نیمه نخست سال گذشته ۶۲ هزار و ۴۴۱ تن با ۳،۵ درصد افزایش بوده است.

ابراهیمی نسب در پایان با تاکید بر اینکه در شرایط کنونی بهره‌وری کارخانه تغلیظ میدوک در شرایط خوبی قرار دارد، خاطرنشان کرد: بازیابی کلی کارخانه تغلیظ میدوک در نیمه نخست سال جاری ۹۰ درصد بوده که نسبت به بالاترین رکورد پیشین در نیمه نخست سال ۱۳۹۸،  ۰،۴ درصد افزایش را نشان می‌دهد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.