سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
مشارکت فولاد خراسان در پیشبرد راهبردهای ملی عدالت اجتماعی
10 خرداد 1401 - 19:28
شناسه : 28580
مجتمع فولاد خراسان در اجلاس سراسری مدیران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر کشور با موضوع «نگاه انقلابی، اقدام جهادی» حضور یافت.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولاد خراسان
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، همایشی با عنوان «نگاه انقلابی، اقدام جهادی، صندوق عدالت‌گستر اجتماعی» با حضور شخصیت‌های علمی، فرهنگی و سیاسی کشور و مشارکت مجتمع فولاد خراسان به عنوان بزرگ‌ترین شرکت تولیدی زیرمجموعه این صندوق تشکیل شده است و در آن یک هزار و ۸۰۰ کارگزار صندوق در سراسر کشور و دیگر فعالان و علاقه‌مندان، به صورت برخط حضور می‌یابند.

مدیران ارشد شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی صندوق، از امروز سه‌شنبه ۱۰ خرداد ماه، در این همایش تبیینی دو روزه که در مجموعه فرهنگی و ورزشی تلاش تهران برگزار می‌شود، به بررسی و تبیین برنامه راهبردی صندوق برای توسعه چتر حمایت‌های اجتماعی در راستای تعمیق عدالت و محرومیت‌زدایی می‌پردازند.

مجتمع فولاد خراسان با تاکید کسری غفوری، مدیرعامل شرکت با برپایی غرفه در حاشیه این همایش، که متولی آن بزرگ‌ترین سهامدار مجتمع است، به معرفی دستاوردها و پتانسیل‌های خود برای همکاری در راستای تحقق راهبردهای محوری این همایش می‌پردازد.

بیت‌الله برقراری مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، در این اجلاس درباره برنامه راهبردی صندوق و جذب یک میلیون نفر بیمه شده طی سال جاری در راستای سیاست‌های کلی نظام تامین اجتماعی سخنرانی کرد.

تشرح اقدامات در راستای شعار تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین، تبیین سیاست‌های کلی تامین اجتماعی ابلاغی از سوی رهبری، نقش صندوق در تقویت جایگاه خانواده و افزایش جمعیت، آغاز طرح تحول جذب یک میلیون نفر بیمه شده جدید و رونمایی از برنامه جامع راهبردی صندوق، از محورهای این اجلاسیه دو روزه است.

بنا بر برنامه اعلام شده، حجت‌الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از سخنران‌های اصلی آیین اختتامیه این همایش خواهد بود و استانداران و مقامات عالی دولت در استان‌های عشایری، نمایندگان عضو کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی و مجمع تشخیص مصلحت نظام و مدیران ارشد صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر از سخنران‌های این همایش تبیینی هستند.

گفتنی است، در روز دوم این همایش، نشست‌های تخصصی کارگروه‌های مالی و اقتصادی، بانوان و خانواده، توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی و نیز روابط عمومی و تبلیغات با حضور کارشناسان و متخصصان امر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.