پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت ×
مشعل گاز پروژه فولاد قاینات با حضور استاندار خراسان جنوبی روشن شد
18 آذر 1399 - 8:30
شناسه : 2813
استاندار خراسان جنوبی از پروژه کارخانه فولاد قاینات بازدید کرد و در جریان این بازدید پروژه تزریق گاز کارخانه به صورت رسمی به بهره برداری رسید.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات به نقل از دنیای معدن، حمید ملانوری صبح امروز به منظور رصد میدانی و اطلاع از وضعیت پیشرفت فیزیکی کارخانه فولاد از این مجموعه تولیدی بازدید کرد.
در جریان این بازدید، پروژه تزریق گاز کارخانه به صورت رسمی به بهره برداری رسید.
فولاد قاینات، مهمترین طرح در میان ۱۹ طرح جهش تولید استان در سال جاری است که با سرمایه گذاری ۸ هزار میلیارد ریالی در دو بخش تولید آهن اسفنجی و فولاد سازی در حال اجرا است.
دستور ویژه استاندار خراسان جنوبی برای حل مشکلات کارخانه فولاد قایناتپایان انتظار مردم برای تحقق وعده‌های چند ساله دولت پروژه فولاد قاینات به زودی افتتاح می‌شودفاز نخست فولاد قاینات تا پایان سال به بهره‌برداری می رسد.
فاز اول این طرح در قالب تولید آهن اسفنجی با ظرفیت سالانه ۸۰۰ هزار تن در حال حاضر بیش از ۹۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و بر اساس پیش بینی های صورت گرفته، تا اواخر بهمن ماه امسال به بهره برداری می‌رسد.
فاز دوم کارخانه و تولید فولاد اسفنجی با ظرفیت ۸۰۰ هزار تن سالانه در حال جانمایی و نصب تجهیزات است و با ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی، بر اساس برنامه ریزی شرکت ایمیدرو، سال آینده افتتاح می‌شود.
افتتاح و راه اندازی این طرح برای ۴۰۰ نفر به طور مستقیم و بیش از هزار نفر به صورت غیر مستقیم اشتغالزایی به همراه دارد.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.