سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
مشکل ۸ واحد تولیدی گلستان در کارگروه تهسیل بررسی شد
05 تیر 1400 - 9:10
شناسه : 14264
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان: رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان گفت: مشکلات 8 واحد تولیدی استان گلستان درچهارصد و سی و هفتمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بررسی شد.
ارسال توسط : منبع : شاتا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، حسین طلوعیان رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان، اظهار داشت: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گلستان به صورت منظم و مستمر با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی استان تشکیل جلسه داده و در راستای تحقق شعار تولید؛ پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها، مشکلات واحدهای تولیدی گلستان را رسیدگی حل‌وفصل خواهند کرد.

وی افزود: در این جلسه مشکلات ۸ واحد تولیدی استان در زمینه رفع سوء اثر چک برگشتی، بررسی مهلت جهت تعهدات ارزی، تخصیص سوخت، جلوگیری از تملک واحد تولیدی و مساعدت در خصوص بدهی شرکت بحث و بررسی شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان گفت: در سال تولید؛ پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها همه دستگاه‌ها باید تمامی توان و تلاش خود را برای جلوگیری از توقف تولید و تثبیت وضعیت اشتغال بنگاه‌های اقتصادی و صنایع استان به کار گیرند.

طلوعیان بیان کرد: صنعتگران و تولیدکنندگان، سربازان عرصه جنگ اقتصادی هستند و باید در این شرایط اقتصادی زمینه را برای فعالیت و تلاش آن‌ها به شکلی بهتر فراهم آورد.

وی در پایان با اشاره به اهتمام برای گره‌گشایی از واحدهای تولیدی نیمه‌فعال و راکد استان، خاطرنشان کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت با رصد مداوم صنایع استان، واحدهای دارای مشکل را شناسایی و عارضه‌یابی کرده است و به فراخور وضعیت هر کدام، راه‌حل‌های ممکن را برای رفع مشکل در ستاد تسهیل ارائه می‌کند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.