چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید اجرا شد
23 فروردین 1400 - 16:41
شناسه : 10314
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان شمالی در دومین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در سال ۱۴۰۰، از اجرایی شدن 63 درصد از مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید این استان در سال 1399 خبر داد.
ارسال توسط : منبع : شاتا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، حسین حاجی بگلو رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان شمالی در این کارگروه، اظهار داشت: طی سال ۱۳۹۹ با برگزاری ۴۴ جلسه کارگروه، ۳۲۹ مصوبه داشتیم که ۶۳ درصد آن اجرایی شد. در این راستا تنها ۲۰ درصد از مصوبات در دست اجرا قرار دارد و ۱۴ درصد از آن مربوط به واحدهایی است که خودشان انصراف داده و پیگیری نکرده‌اند و تنها ۴ درصد از آن به مرحله اجرا نرسید.

جذب سرمایه‌گذار از اولویت‌های استان است

شجاعی استاندار خراسان شمالی نیز در این جلسه با تاکید بر اینکه جذب سرمایه‌گذار از اولویت‌های استان است، گفت: مدیران از کارمندانی که به راحتی سرمایه‌گذار را فراری دهند، در این حوزه استفاده نکنند و با تشکیل کمیته تخصصی باید ۱۰۰ درصد مصوبات اجرایی گردد.

وی در ادامه افزود: مدیرانی که مصوبات را بی‌دلیل اجرایی نکنند، در شعبه ویژه‌ای مورد پیگرد قانونی دستگاه قضا قرار خواهند گرفت. همچنین هر دستگاهی برای تحقق شعار سال باید از خودش شروع کند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.