سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024 ساعت ×
معادن هرمزگان در آستانه واگذاری
28 تیر 1400 - 8:58
شناسه : 15241
استاندار هرمزگان مطرح کرد؛ استاندار هرمزگان در نشست شورای معادن استان با اشاره به ارائه گزارش سازمان صنعت، معدن و تجارت، دستگاه‌های نظارتی و بخش خصوصی گفت: در استان هرمزگان فرایند مزایده ملی معادن دقیقا طبق چارچوب‌ها و قوانین برگزار ‌می‌شود.
ارسال توسط : منبع : ایسنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، فریدون همتی استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه استان فوق در جدول فراخوان ملی مزایده معادن در سطح کشور قرار دارد، اظهار داشت: در هرمزگان، ۲۱۶ معدن در ۴۶ محدوده معدنی و ۱۷۰ محدوده اکتشافی در این مزایده قرار داشت.

وی با بیان اینکه در مزایده معادن هرمزگان ۱۷۸ نفر متقاضی داشتیم که تنها برای ۷۰ محدوده معدنی و اکتشافی پیشنهاد ارائه کردند و بخشی دیگر از محدوده‌ها فاقد متقاضی بودند، افزود: در سطح ملی بنا به دلایلی برگزاری این مزایده در حال حاضر متوقف شده است.

استاندار هرمزگان با اشاره به ارائه گزارش سازمان صنعت، معدن و تجارت، دستگاه‌های نظارتی و بخش خصوصی در این نشست، گفت: در استان هرمزگان فرایند این مزایده ملی دقیقا طبق چارچوب ها و قوانین انجام شد.

همتی بیان کرد: به زودی مکاتبه‌ای با ریاست قوه قضائیه در جهت رفع مشکلات این امر در سطح ملی و استانی، خواهیم داشت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این کار بزرگ در سطح ملی فعلا متوقف شده است. اما امیدواریم با تعامل قوه قضائیه و وزارت صنعت، معدن و تجارت، این مزایده در راستای رونق تولید و ایجاد اشتغال برگزار شود.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.