چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 17 April , 2024 ساعت ×
معاون برنامه‌ریزی و توسعه ذوب‌آهن اصفهان منصوب شد
02 آذر 1400 - 12:53
شناسه : 20861
آیین معارفه علیرضا رضوانیان به عنوان معاون جدید برنامه‌ریزی و توسعه ذوب‌آهن اصفهان با حضور مرتضی یزدخواستی عضو هییت‌مدیره شرکت، معاونان و مدیران حوزه توسعه، سه‌شنبه دوم آذرماه در سالن جلسات دفتر مدیرعامل شرکت برگزار شد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی ذوب‌آهن
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، مرتضی یزدخواستی عضو هییت‌مدیره ذوب‌آهن اصفهان، اظهار داشت: مهدی نصر در جایگاه معاونت برنامه‌ریزی و توسعه خدمات ارزشمندی را به مجموعه ارائه داد و برای ایشان آرزوی سلامتی و توفیق دارم و حضور علیرضا رضوانیان را به عنوان معاون جدید برنامه‌ریزی و توسعه ذوب‌آهن اصفهان تبریک عرض می‌کنم . ایشان در حوزه بهره‌برداری و همچنین کمیسیون معاملات عملکرد خوبی داشت و با این تجربیات در سمت جدید نیز می‌تواند با همکاری بخش‌های مختلف دستاوردهای خوبی را برای کارخانه رقم بزند.

وی افزود: جایگاه معاونت برنامه‌ریزی و توسعه از دیرباز تاکنون در ذوب‌آهن اصفهان از اهمیت بالایی برخوردار بوده است و افرادی که در این معاونت حضور داشتند هنوز هم در صنعت فولاد کشور منشا خیر و برکت هستند.  

عضو هییت‌مدیره ذوب‌آهن اصفهان، گفت: تغییر و تحولات در سازمان‌های مختلف انجام می‌شود، اما نکته مهم این است که از فرصت خدمتگزاری به بهترین نحو ممکن استفاده شود تا تحولات و ارزش آفرین یبیشتر را در بخش‌های مختلف شاهد باشیم.

مهرداد تولاییان عضو هییت‌مدیره ذوب‌آهن اصفهان و معاون بهره‌برداری شرکت نیز بیان کرد: از مهدی نصر بابت خدمات ارزشمندی که در این عرصه خطیر داشتند، تشکر و قدردانی می‌کنم و آرزوی سلامتی و توفیق برای ایشان دارم و جایگاه جدید را به علیرضا رضوانیان تبریک می‌گویم. امیدوارم با همکاری بیشتر بین دو معاونت بهره‌برداری و برنامه‌ریزی و توسعه بتوانیم در شان و جایگاه ذوب‌آهن بزرگ، خدمات‌رسانی بیشتری به این مجموعه و کشور داشته باشیم.

شایان ذکر است که معاونان و مدیران حوزه برنامه‌ریزی و توسعه شرکت نیز ضمن آرزوی سلامتی و توفیق برای مهدی نصر معاون سابق برنامه‌ریزی و توسعه شرکت، آمادگی خود را برای همکاری بیشتر با معاونت برنامه‌ریزی و توسعه اعلام نمودند.  
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.