چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 17 April , 2024 ساعت ×
معدن، رکن اساسی توسعه زیربنایی آذربایجان‌شرقی
31 تیر 1400 - 9:59
شناسه : 15378
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی گفت: استفاده از ظرفیت معادن در توسعه زیربنایی استان یکی از مسائل است که همیشه در آذربایجان شرقی مورد توجه بوده و هست.
ارسال توسط : منبع : ایرنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، حبیب امین‌زاده رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی، اظهار داشت: بهره‌مندی از حقوق دولتی مرتبط با معادن در مسیر بهسازی و ایجاد راه‌های روستایی مجاور معادن ادامه دارد. در همین راستا طی روزهای گذشته عملیات اجرایی بهسازی مسیرهای روستایی در شهرستان‌های سراب و بناب به ارزش یکصد و ۲۰ میلیارد ریال به اتمام رسید.

وی افزود: در این ارتباط جاده دسترسی دو روستا در شهرستان سراب به طول ۵.۵ کیلومتر و مسیر سه روستا در شهرستان بناب به طول ۷.۵ کیلومتر بهسازی و تعمیر شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی با اشاره به بخشی از اقدامات مشارکتی سازمان صنعت، معدن و تجارت و اجرای طرح‌های عمرانی از محل یک درصد اعتبارات حقوق دولتی، گفت: تردد خودروهای سنگین معدنکاران از مسیرهای روستایی با عمر بیش از ۲۰ سال، باعث تخریب این راه‌ها می‌شود که سازمان صنعت، معدن و تجارت بر اساس وظیفه ذاتی خود از محل حقوق دولتی پرداختی از سوی معادن اقدام به بهسازی آن‌ها می‌کند.

امین‌زاده ضمن ابراز امیدواری نسبت به بهسازی، بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده و در صورت تخصیص به موقع اعتبارات پیش‌بینی شده، عملیات اجرایی، تعمیر و بهسازی مسیرهای روستایی استان به ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال انجام شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سال گذشته نیز مسیرهای روستایی مرتبط با معادن در برخی از شهرستان‌های استان تعمیر و عملیات بهسازی آنها انجام شده بود.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.