سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024 ساعت ×
معدن جایگزینی برای نفت
04 خرداد 1400 - 16:51
شناسه : 12837
بازار نفت که با اشاره قدرت‌ها و به دنبال اقدامات عناصر خبیث منطقه، از صد دلار به چهل دلار می‌رسد به هیچ وجه قابل اطمینان نبوده است. در این راستا معدن بهترین جایگرین برای آن محسوب می‌شود.
ارسال توسط : نویسنده : محمدحسین قورچانی منبع : روابط عمومی فولادمبارکه
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، محمدحسین قورچانی مدیرعامل شرکت فلزتدارک فولادمبارکه اصفهان ضمن تبریک به مناسبت هفته معدن، بخش معدن را بهترین جایگزین برای صنعت نفت و راهی برای حل مشکلات اقتصادی و افزایش تاب‌آوری دانست؛ متن کامل این یادداشت را در ادامه می‌خوانید:

فرارسیدن خردادماه یادآور تلاشگران عرصه معدن و صنایع معدنی کشور است، هفته اول خرداد ماه فرصت مغتنمی است تا با تبیین و معرفی دستاوردهای معدنی کشور عزیزمان ایران، نقش کلیدی این حوزه را در اقتصاد و تحقق اهداف بلندمدت کشور یادآور شویم، عرصه‌ای که تلاش‌های تحسین برانگیز غیور مردان در شرایط تحریم های ظالمانه بین المللی، چرخ‌های موتور پیشرفت کشور را به حرکت درآورده و با عزمی ملی و مدیریتی جهادی به پیش می‌رود.

بدون شک، برای کشوری که طلای سیاه طی یکصد سال گذشته تمام بخش‌های اقتصاد را تحت‌الشعاع خود قرار داده است، ارتقای حوزه معدنی کشور می‌تواند راهگشای بسیاری از مشکلات اقتصادی‌ و افزایش تاب‌آوری اقتصادی کشور در مقابل تکانه‌ها و تهدیدهای خارجی باشد.

بی‌گمان کسب موفقیت‌های بی‌بدیل تلاشگران عرصه معدن در بخش‌های دولتی و غیردولتی نشانه‌ای آشکار و مصداقی بارز از توسعه و پیشرفت چشمگیر فرزندان برومند این سرزمین است که در پرتو مسئولیت‌پذیری منابع انسانی متعهد و متخصص به‌دست آمده است.

توسعه فعالیت های اکتشافی، ایجاد ارزش افزوده با تکمیل زنجیره ارزش و توسعه فراوری با استفاده از روش‌ها و فناوری‌های نوین و توسعه پژوهش و افزایش ارتقای کیفی و کمی تولید، فعال‌سازی و احیای معادن کوچک‌مقیاس ازجمله معادن غیرفعال و معادن فعال قابل توسعه را می‌توان از مهم‌ترین اولویت‌های شرکت فلزتدارک فولادمبارکه اصفهان دانست.

لذا اینجانب بر خود لازم می‌دانم ضمن گرامیداشت هفته اول خردادماه به عنوان هفته معدن خدمت تمامی فعالان معدنی، پیشرفت هرچه بیشتر حوزه معدن و صنایع معدنی کشور را برای همکارانم از خداوند منان خواستارم.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.