سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
معدن جایگزین نفت
02 مرداد 1400 - 16:52
شناسه : 15443
نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از تلاش‌های وزیر صنعت، معدن و تجارت در جهت آزادسازی معادن و محدوده‌های معدنی غیرفعال کشور، گفت: اجرای طرح آزادسازی 6 هزار محدوده و معدن غیرفعال، گام محکمی در راستای اجرای استراتژی «معدن به جای نفت» است.
ارسال توسط : منبع : شاتا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، رضا حاجی پور نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: با عنایت به مطالبه رهبر معظم انقلاب در خصوص راهبرد کلان وزارت صنعت، معدن و تجارت در جهت جایگزینی بازار نفت، اجرای طرح آزادسازی ۶ هزار محدوده و معدن غیرفعال کشور می‌تواند نخستین گام در راستای تحقق استراتژی «جایگزینی نفت با معدن» باشد.

وی با قدردانی از اقدامات و تحولات حوزه‌های صنعتی و معدنی کشور در یک سال گذشته، افزود: رشد صنعتی ۷ درصد و رشد استخراج معادن به میزان بیش از ۱۳ درصد، اتفاقات مثبت و امیدبخش بخش صنعت و معدن است که پیامدهای بسیار خوبی در ارتقای شاخص‌های اقتصادی در سال جاری خواهد داشت.

نماینده آمل در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اشتغال‌زایی، استفاده از ظرفیت‌های خدادادی کشور و تامین مواد اولیه واحدهای تولیدی صنعتی و معدنی از آثار اجرای این طرح بزرگ است که می‌تواند جهش و رونق واقعی بخش معدن را موجب شود.

وی در پایان با تاکید بر ضرورت همراهی بیش از پیش مسئولان بخش‌های مختلف در مرکز و استان‌ها در جهت اجرای همه جانبه این طرح، خاطرنشان کرد: امیدواریم مسئولان در همه بخش‌ها، مراکز و استان‌ها، همراه و همگام با تلاش‌های وزیر صنعت، معدن و تجارت، نسبت به تکمیل فرایندهای اجرای طرح آزادسازی معادن اقدام نمایند تا هرچه سریع‌تر حلاوت و شیرینی اجرای آن در کام مردم، به ویژه جوانان فارغ‌التحصیل و متخصص جویای کار احساس شود.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.