چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
معدن سنگ سبز در دست بررسی قرار گرفت
25 خرداد 1400 - 14:30
شناسه : 13785
درپی انتشار تصاویری از فعالیت مجدد معدن سنگ سبز که پیش از این به‌دلیل نزدیک بودن به محدوده شهری متوقف شده بود، رییس اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان شمیرانات با بیان اینکه این موضوع باید از سوی همکاران ادراه حفاظت محیط‌زیست شهر تهران ‌پیگیری شود، گفت: در صورتی که این معدن به‌طور غیرمجاز در حال فعالیت باشد، با آن برخورد قانونی خواهد شد.
ارسال توسط : منبع : ایسنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، حمید ناهیدی‌فر رییس اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان شمیرانات ضمن بیان اینکه موقعیت استقرار معدن «سنگ سبز» در محدوده شهرستان شمیرانات است، اظهار داشت: با این حال دسترسی به این معدن از شهر تهران امکان‌‌پذیر است. اما هیچ سوابقی از این معدن در شهرستان شمیرانات وجود ندارد.

وی افزود: سال گذشته گزارش‌هایی از احتمال فعالیت این معدن منتشر شده بود که همکاران اداره حفاظت محیط‌زیست شهر تهران این موضوع را ‌پیگیری و ‌پایش کردند.

رییس اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان شمیرانات، گفت: مقرر شد نامه‌ای برای اداره حفاظت محیط‌زیست شهر تهران در زمینه بررسی این معدن ارسال کنیم و این اداره نتیجه ‌پایش را به اداره کل حفاظت محیط‌زیست استان تهران اعلام کند تا در صورتی که این معدن به‌صورت غیرمجاز مشغول به فعالیت باشد برخوردهای قانونی لازم با آن صورت گیرد.

لازم به توضیح است که حدود یک سال گذشته مسئول وقت اداره حفاظت محیط‌زیست استان تهران در بازدیدی از معدن «سنگ سبز» اعلام کرده بود که اگر معدنی به هر دلیلی جلوی فعالیتش گرفته شده‌ است بخواهند مجدد فعالیت خود را آغاز کنند باید از سازمان حفاظت محیط‌زیست استعلام گیرند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.