سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024 ساعت ×
معدن پیشران توسعه متوازنِ کشور
02 خرداد 1400 - 10:38
شناسه : 12637
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در پیامی ضمن گرامیداشت آغاز هفته معدن، از تلاش و زحمات خانواده بزرگ معدن ایران به‌ ویژه پرسنل زحمتکش و فداکار صنعت مس کشور تقدیر بعمل آورد.
ارسال توسط : منبع : مس پرس
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران ضمن گرامیداشت این روز، بهره‌برداری از معادن کوچک و بزرگ در جای جای ایران‌زمین را نعمت و برکتی ارزشمند دانست؛ متن کامل این یادداشت را در ادامه می‌خوانید:

نام‌گذاری نخستین روز از خرداد ماه به نام معدن فرصتی است بس ارزشمند و گران‌بها تا از سخت‌کوشی‌های معدنکاران این مرز و بوم قدردانی شود. افزون بر این، خرداد ماه برای اهالی و خانواده بزرگ صنعت مس، تداعی‌کننده خودباوری و تحقق شعار «ما می‌توانیم» است؛ چراکه مهندسان صنعت مس، چراغ صنعت مدرن مس را با تولید نخستین محصول مسی همزمان با فتح خرمشهر روشن کردند تا فتح اقتصادی را با فتح نظامی همراه سازند.

واقع‌شدن معادن کوچک و بزرگ در جای جای ایران‌ زمین از خراسان تا خوزستان و از آذربایجان تا کرمان، بیانگر نعمت و برکتی است گران‌قدر که پروردگار متعال به ما ایرانیان ارزانی داشته است تا با بهره‌برداری از آن‌ها توسعه متوازن در کشور شکل بگیرد. بدون شک، در شرایطی که اقتصاد ایران آرام آرام از وابستگی به طلای سیاه فاصله می‌گیرد، خاک معدن‌خیز ایران‌زمین می‌تواند عاملی باشد برای رشد اقتصاد ایران، رفاه، آبادانی و اشتغال.

خرسندیم که با همدلی، همراهی و تلاش بی‌وقفه و شبانه‌روزی پرسنل صنعت مس اکنون در مسیری قدم گذاشته‌ایم که به‌عنوان بخشی از خانواده بزرگ معدن آماده ثبت رکورد تولید و فروش در سال جاری باشیم. بر این اساس، طی دو ماهه نخست سال جاری، شاهد رشد ۵ درصدی در تولید کنسانتره مس و مس محتوی معدنی و رشد ۷ درصدی در تولید کاتد مس بودیم. این‌جانب در پایان ضمن تبریک به ‌تمامی معدنکاران عزیز کشور به ‌ویژه پرسنل فداکار صنعت مس ایران، از خداوند متعال برای این عزیزان و خانواده‌های گرامی‌شان سلامتی، بهروزی و پیروزی در تمامی عرصه‌های زندگی را خواستارم.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.