چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
معرفی ۱۰ شرکت برتر بورس از نظر ارزش فروش
11 بهمن 1400 - 17:04
شناسه : 23942
بررسی ارزش فروش شرکت‌ها در بخش داخلی بازار فیزیکی بورس کالای ایران طی هفته گذشته نشان می‌دهد که شرکت‌های ملی صنایع مس ایران، صبا فولاد خلیج فارس و معدنی و صنعتی چادرملو در جایگاه‌های اول تا سوم و فولاد خوزستان، پتروشیمی تندگویان، ذوب‌آهن اصفهان، پالایش نفت بندرعباس، پالایش نفت تهران (تندگویان)، سنگ‌آهن گهرزمین و پتروشیمی بندر امام به ترتیب در رده‌های بعدی قرار گرفتند.
ارسال توسط : منبع : کالا خبر
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، شرکت ملی صنایع مس ایران با ثبت معامله سه هزار و ۶۳۰ تن محصول شامل کاتد مس و سولفور مولیبدن ارزشی معادل ۹ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال را به ثبت رساند و در رتبه اول ایستاد. بعد از آن شرکت صبافولاد خلیج فارس با فروش ۷۰ هزار تن آهن‌اسفنجی بریکت به ارزش ۶ هزار و ۲۸۱ میلیارد ریال در جایگاه دوم و شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با ثبت معامله ۷۵ هزار تن شمش بلوم و کنسانتره سنگ‌آهن ارزش چهار هزار و ۵۷۳ میلیارد ریالی را رقم زد و در جایگاه سوم قرار گرفت.

شرکت فولاد خوزستان نیز با فروش ۳۴ هزار تنی شمش بلوم و تختال ارزشی بالغ بر چهار هزار و ۵۲۰ میلیارد ریالی رتبه چهارم را به خود اختصاص داد.

پتروشیمی تندگویان با ثبت معامله ۱۱ هزار و ۲۶۲ تن انواع پلی اتیلن ترفتالات و نخ پلی استر در گریدهای مختلف ارزشی بیش از سه هزار و ۷۰۵ میلیارد ریال را رقم زد و بعد از شرکت فولاد خوزستان در جایگاه پنجم ایستاد. پس از آن شرکت ذوب‌آهن اصفهان نیز با ثبت معامله ۲۳ هزار و ۵۳۱ تن انواع میلگرد، تیرآهن، ریل آهن و نبشی به ارزش بیش از سه هزار و ۳۳۰ میلیارد ریال ششم شد.

پتروشیمی بندرعباس با فروش ۳۰ هزار و ۵۰۰ تن وکیوم باتوم و سلاپس واکس ارزش بیش از سه هزار و ۲۶۴ میلیارد ریال را رقم زد و در جایگاه هفتم قرار گرفت. پس از آن نیز شرکت پالایش نفت تهران (تندگویان) با ثبت معامله ۲۳ هزار و ۳۵۰ تن لوب کات سبک و سنگین، وکیوم باتوم و گوگرد گرانوله موفق به ثبت ارزش دو هزار و ۸۱۰ میلیارد ریالی شد و جایگاه هشتم را به خود اختصاص داد.

گفتنی است، شرکت سنگ‌آهن گهرزمین با دادوستد ۱۰۰ هزار تن کنسانتره سنگ‌آهن به ارزش دو هزار و ۷۸۴ میلیارد ریال رتبه نهم را کسب کرد و بعد از آن شرکت پتروشیمی بندر امام با ثبت معامله هشت هزار و ۱۵۵ تن پلی وینیل کلراید، پلی اتیلن سبک، استایرن بوتادین و زایلین مخلوط به ارزش دو هزار و ۷۱۸ میلیارد ریال در جایگاه دهم جای گرفت.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.