پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت ×
معرفی ۱۳ ایده برتر در جشنواره شرکت چادرملو
20 مهر 1400 - 13:30
شناسه : 19055
نخستین جشنواره ایده‌های برتر شرکت معدنی و صنعتی چادرملو صبح امروز با حضور نامزدهای دریافت جوایز برگزیده، داوران و مدیران شرکت در سالن آمفی تئاتر این مجتمع برگزار شد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی چادرملو
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، در این مراسم پس از گزارش دبیران اجرایی و علمی جشنواره در خصوص نحوه فراخوان و جمع‌آوری ایده‌های همکاران شاغل در شرکت، ناصر تقی‌زاده مدیرعامل و عضو هییت‌مدیره چادرملو در پیامی تصویری به نقش و اهمیت توجه به خلاقیت و ایده‌پردازی کارکنان در رشد و اعتلای شرکت پرداخت و اظهار داشت: هدف چادرملو برای اتخاذ این راهبرد ایجاد زمینه مناسب در جهت رشد و شکوفایی استعدادهای ترغیب کارکنان و کارگران به مشارکت در رشد و بالندگی شرکت، افزایش بهره‌وری، بهبود فرایند تولید وکاهش هزینه‌ها، کاهش مصرف انرژی و داخلی‌سازی قطعات صنعتی و ماشین‌آلات معدنی بوده است. 

وی افزود: در عین حال از توانمندی مراکز علمی و پژوهشی، نخبگان دانشگاهی و شرکت‌های دانش‌بنیان غافل نبوده‌ایم. به همین جهت اقدام به تاسیس مرکز نوآوری، تحقیق و توسعه چادرملو در برج فناوری و نوآوری دانشگاه صنعتی امیر کبیر تهران نمودیم.

بر اساس همین گزارش در پایان این مراسم پس از قرائت بیانیه هیات داوران، ۱۳ ایده برگزیده معرفی و به ارائه دهندگان آن‌ها لوح تقدیر، تندیس جشنواره و جوایز نقدی اهدا شد.

همچنین در نخستین جشنواره ایده‌های فناورانه شرکت معدنی و صنعتی چادرملو ۹۴۶ ایده به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که پس از بررسی در ۱۱ کارگروه ارزیابی، تعداد ۴۸۳ ایده به مرحله داوری راه یافتند و در نهایت ۱۳ ایده برتر در مراسم پایانی این جشنواره معرفی شدند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.