سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024 ساعت ×
صفحه اصلی » گروه » خبر » مس
منابع انسانی سرمایه‌های مهم شرکت مس هستند
07 فروردین 1401 - 20:56
شناسه : 25952
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در نخستین بازدید خود از مجتمع مس سونگون و حضور در اولین جلسه تولید این مجتمع در سال 1401، گفت: طبق رهنمودهای مقام معظم رهبری باید با کار جهادی به اجرای طرح‌های توسعه‌ای شرکت مس سرعت دهیم.
ارسال توسط : منبع : مس پرس
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، علی رستمی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران پس از دیدار با مقامات استانی آذربایجان شرقی ضمن بازدید از بخش‌های مختلف مجتمع مس سونگون، برای نخستین بار در جلسه تولید این مجتمع، شرکت کرد.

وی در این جلسه اجرای طرح‌های توسعه مجتمع مس سونگون را یکی از اولویت‌های شرکت مس دانست و افزود: باید بر روی تحقق اهداف تعیین شده یعنی تولید ۴۰۰ هزار تن کاتد و یک میلیون تن کنسانتره در عرض سه سال، تمرکز کنیم.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با اشاره به قدمت بالای معدنکاری و توان بالای مهندسین ایرانی و تاکید بر استفاده از فناوری‌های دانش بنیان، گفت: به طور قطع نیروی انسانی ثروت اصلی شرکت مس است و نباید نقش آنان را نادیده بگیریم و بتوانیم با استفاده از همه ظرفیت ها زمینه توسعه بیشتر و سریع‌تر صنعت مس را فراهم سازیم.

رستمی با اشاره به شعار سال  ۱۴۰۱ از سوی مقام معظم رهبری، بیان کرد: در راستای تحقق این شعار، باید فناوری‌های دانش‌بنیان را مورد حمایت قرار داد تا شاهد به ثمر نشستن استعدادها و به تبع اشتغال‌زایی و محرومیت‌زدایی در منطقه باشیم.

وی با اشاره به توسعه کشور کره توسط دو شرکت بزرگ آن، ادامه داد: شرکت مس نیز با توجه به پتانسیل‌هایی که دارد می‌تواند یکی از شرکت‌های اثرگذار و پیشران پیشرفت ایران باشد.

مدیرعامل شرکت مس در پایان با تاکید بر فعالیت‌های جهادی در این عرصه، خاطرنشان کرد: از خداوند متعال، توفیق سربازی در راستای بالندگی و اعتلای میهن عزیزمان را مسالت می‌نماییم.

لازم به ذکر است که در این جلسه الهویردی دهقانی نماینده ورزقان و خاروانا در خانه ملت، «مهدی اهرابی» عضو هییت‌‌مدیره و معاون هماهنگی، «کیارش مهرانی» معاون مالی و اقتصادی، «بهروز رحمتی» معاون توسعه و اکتشافات، «مهدی سلمانی» مدیر گروه حراست، «محمدجواد خلیلی» مشاور مدیرعامل و مدیرگروه روابط عمومی و حوزه مدیرعامل و «جهانگیر رضوی» مدیر مجتمع مس سونگون حضور داشتند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.