سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس ناجی ایثارگران هرمز
21 تیر 1400 - 9:36
شناسه : 14984
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان در نشستی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی خلیج‌فارس، ضمن تشکر و قدردانی از اقدامات به موقع این مجموعه در راستای اجرای قانون تبدیل وضعیت ایثارگران گفت: مراحل تبدیل وضعیت ۳۴ نفر از جامعه شاهد و ایثارگر شاغل در منطقه ویژه اقتصادی خلیج‌فارس به صورت جدی آغاز شده است.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی منطقه ویژه خلیج‌ فارس
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، عطا ناوکی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان در این نشست اظهار داشت: برخلاف بعضی از دستگاه‌های اجرایی که با توجیه‌های مختلف بخشنامه ابلاغ شده را اجرا نمی‌کنند، خوشبختانه همکاری و تعامل سازنده منطقه ویژه اقتصادی خلیج‌فارس در تبدیل وضعیت کلیه ایثارگران شاغل خود، قابل تحسین است.

وی با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین بنیاد و منطقه ویژه اقتصادی خلیج‌فارس طی ماه‌های گذشته، افزود: با توجه به اینکه براساس نیاز صنایع استان، تعدادی از فرزندان شاهد و ایثارگر در رشته‌های فنی توسط بنیاد معرفی شدند که هم‌اکنون در مرحله مصاحبه هستند، لذا انتظار می‌رود این همکاری‌ها دو جانبه تداوم بیشتری داشته باشد.

خدمت به ایثارگران افتخار بزرگ منطقه ویژه خلیج فارس

حسن خلج طهرانی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی خلیج‌فارس نیز خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را سعادت بزرگی دانست و گفت: خدا را شاکریم که این افتخار را نصیب ما کرد تا بتوانیم فرایند استخدام کلیه ایثارگرانی که قرارداد مستقیم با این مجموعه دارند را براساس بخشنامه ابلاغ شده، انجام دهیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: البته با توجه به جلسه‌ای که طی روزهای آینده با صنایع استان برگزار خواهد شد، در راستای اجرایی کردن بخشنامه قانون تبدیل وضعیت ایثارگران در اسرع وقت، تاکید خواهیم کرد.

شایان ذکر است که در این نشست غلامرضا باقرزاده معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان، قاسم صادقی رییس اداره اشتغال بنیاد استان و جمعی از معاونان منطقه ویژه اقتصادی خلیج‌فارس نیز حضور داشتند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.