چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
منطقه ویژه ستاره پنجم جایزه ملی
15 اسفند 1400 - 14:06
شناسه : 25411
منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس در هشتمین همایش جایزه ملی بهروری ایمیدرو به عنوان پیشروان بهره‌وری پنج ستاره مورد دست یافت.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی منطقه ویژه خلیج‌فارس
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، روز گذشته با حضور رییس هیات عامل ایمیدرو و رییس سازمان ملی بهره‌وری هشتمین همایش جایزه ملی بهره‌وری معادن و صنایع معدنی ایران برگزار و از ۲۷ شرکت در این همایش تقدیر به عمل آمد که در این میان منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس به عنوان پیشروان بهره‌وری پنج ستاره مورد دست یافت و مورد تقدیر قرار گرفت.

وجیه‌الله جعفری رییس هیات عامل ایمیدرو، اظهار داشت: آثار جایزه بهره‌وری می‌تواند در مدیریت شرکت‌ها متبلور شود و همچنین انگیزه‌ای برای آینده باشد. در کشورهای صنعتی «بهره‌وری» به عنوان یک عامل رقابت‌پذیر است، از این رو اگر به دنبال صنعتی شدن کشور هستیم؛ به طور حتم باید دارای فرهنگ و تفکر بهره‌وری باشیم.

وی افزود: با هدف ایجاد انگیره بین شرکت‌های پیشرو در امور بهره‌وری می‌توان اقدام به ارائه مشوق‌های مختلف کرد. کمیته ارزیاب شرکت‌ها در جایزه بهره‌وری می‌توانند موضوع ارائه مشوق را در برنامه‌های خود قرار دهد تا اگر نیازمند به اخذ مجوز و اصلاح قوانین در مجلس شورای اسلامی باشد، پیگیری‌های لازم انجام شود.

در این فهرست ۲۴ شرکت و مجتمع به عنوان پیشروان بهره‌وری یک تا پنج ستاره معرفی شدند. یک شرکت نیز به عنوان تلاشگر بهره‌وری مورد تقدیر قرار گرفت. بر این اساس شرکت‌های سیمان داراب و منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس به عنوان پیشروان بهره‌وری پنج ستاره مورد تقدیر قرار گرفتند. همچنین ۹ شرکت و مجتمع در جایگاه پیشروان چهار ستاره ایستادند. این شرکت‌ها و مجتمع‌ها شامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران، مجتمع سنگ‌آهن سنگان، مجتمع طلای موته، فولاد بوتیای ایرانیان، سیمان خاش، معادن سنگ‌آهن فلات مرکزی ایران، کک‌سازی و پالایشگاه شماره ۱ و زغال سنگ البرز مرکزی هستند.

گفتنی است، در آیین هشتمین جایزه ملی بهره‌وری معادن و صنایع معدنی ایران، منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی وفلزی خلیج فارس به عنوان  پیشروان بهره‌وری پنج ستاره شناخته شد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.