سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024 ساعت ×
مهدی‌آباد الگوی برتر ارتباط صنعت و محیط زیست
02 بهمن 1400 - 8:58
شناسه : 23395
معاون رییس جمهور و رییس سازمان محیط زیست کشور گفت: مجتمع معدنی مهدی‌آباد، الگوی برتر ارتباط موثر صنعت و محیط‌زیست باید شود.
ارسال توسط : منبع : ایمیدرو
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، علی سلاجقه رییس سازمان محیط زیست کشور طی سخنانی به اهمیت حفظ محیط‌زیست و گونه‌های گیاهی و جانوری کمیاب منطقه پرداخت و اظهار داشت: باید با استفاده از تکنولوژی‌های به روز دنیا آسیب‌رسانی به طبیعت کاهش و به حداقل برسد.

وی افزود: بهره‌برداری از چنین معادنی برای توسعه کشور لازم است، و باید توجه داشت که توسعه همسو و همگام با حفظ محیط باشد. لذا انتظار داریم مهدی آباد به عنوان الگوی برتر و موفق در زمینه ارتباط موثر صنعت و محیط‌زیست شناخته شود.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور در پایان از انجام فعالیت‌های معدنی و صنعتی در منطقه حفاظت شده محیط‌زیست با رعایت استانداردهای زیست محیطی و اخذ مجوزهای لازم ابراز خرسندی کرد.

گفتنی است، پیش از این در جریان بازدید میدانی از پروژه توضیحاتی از سوی حمیدرضا حمایت مدیر مجتمع در خصوص جایگاه مهدی آباد در صنعت سرب و روی ایران و جهان، فعالیت‌های صورت گرفته و همچنین بهبود وضعیت حیات وحش محدوده معدن و انجام مسئولیت‌های اجتماعی در قبال حفاظت از محیط زیست منطقه ارائه شد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.