سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
مواد اولیه ذوب‌آهن تامین می‌شود
14 بهمن 1399 - 10:47
شناسه : 6241
وزیر صمت در مراسم افتتاحیه شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران کانمین، گفت: طی بازدیدی که از این کارخانه مادر صنعتی به عمل آمد، از نزدیک با چالش‌های آن به ویژه برای تامین مواد اولیه را مشاهده کردیم. و به زودی سنگ درشت دانه که یکی از مواد اولیه مورد نیاز ذوب‌آهن اصفهان است، را تامین خواهیم کرد.
ارسال توسط : منبع : ذوب‌آهن اصفهان
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران کانمین، شنبه یازدهم بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران با حضور علیرضا رزم‌حسینی وزیر صمت، اردشیر سعدمحمدی معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صمت، وجیه‌اله جعفری رییس هیات عامل ایمیدرو و هیات همراه افتتاح شد.
علیرضا رزم حسینی طی بازدید از غرفه ذوب آهن اصفهان اظهار داشت: در بازدیدی که از این کارخانه مادر صنعتی صورت گرفت، از نزدیک با چالش‌های آن به ویژه در زمینه تامین مواد اولیه مواجه شدیم. به همین خاطر، از طریق معاونت معدنی پیگیر تامین سنگ درشت‌دانه مورد نیاز ذوب آهن هستیم.

در این نمایشگاه هلدینگ صدرتامین با حضور شرکت‌های وابسته و تابعه از جمله ذوب‌آهن اصفهان؛ حضوری فعال دارد. گفتنی است شرکت‌های تابعه و وابسته صدرتامین دستاوردهای خود را به معرض دید بازدیدکنندگان قرار داد و پاسخگوی سوالات حاضرین شدند. شایان ذکر است که این نمایشگاه تا چهاردهم بهمن‌ما، همزمان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ویژه بازدید متخصصان دایر است.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.