سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
موته به دنبال تدوام تولید و افزایش اشتغال است
03 آذر 1400 - 10:31
شناسه : 20892
مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران؛ مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران گفت: هدف از انجام فعالیت‌های اکتشافی معدن موته، توجه به تداوم تولید، حفظ و افزایش اشتغال و استفاده بهینه از منابع در اختیار است.
ارسال توسط : منبع : ایمیدرو
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، امیرعلی طاهرزاده مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران، اظهار داشت: توسعه اکتشاف و افزایش بهره‌وری در این مجتمع برای افزایش کارایی و اثر بخشی از برنامه‌های اصلی این مجتمع بوده و طی سال جاری نیز اقداماتی در جهت افزایش بهره‌وری کارخانه صورت پذیرفته که ماحصل آن پیش‌بینی رشد تولید بود.

وی افزود: طی سال ۱۴۰۰ در بخش طلا و استفاده حداکثری از توان بخش خصوصی، نسبت به برگزاری مزایده عمومی برای انجام سرمایه‌گذاری به منظور احداث کارخانه تولید شمش طلا به ظرفیت سالیانه ۱۰۰ کیلوگرم با استفاده از کانسنگ معدن طلای سرکهنو میرجاوه (سیاه جنگل) واقع در استان سیستان و بلوچستان اقدام و سرمایه‌گذار مربوطه مشخص شد. لذا پیش‌بینی می‌شود کارخانه تولید شمش طلای هیرد نیز در سال جاری به بهره‌برداری برسد.

مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران، گفت: انجام عملیات اکتشافی در پروانه‌های اکتشافی این شرکت به ویژه در استان‌های سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی در مناطق کم‌تر برخوردار و برگزاری مزایده جذب سرمایه‌گذار در معدن طلای خونیک در دست انجام است. البته در مجتمع طلای موته، کشت گونه‌های گیاهی سازگار انجام می‌شود و یک همزیستی مناسبی بین تولید مجتمع و محیط‌زیست ایجاد شده است.

موته موفق در ارزیابی‌ها

علیرضا طالاری مدیر مجتمع طلای موته، بیان کرد: با اقدامات انجام شده در سال‌های اخیر، عملکرد این مجتمع قابل مقایسه با سال های گذشته نیست.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دریافت جایزه بهره‌وری، دریافت پی در پی ایزو از سال‌های گذشته، تولید شمش با کیفیت بالا و اقدامات لازم در حوزه HSEE از جمله این اقدامات است. طرح استحصال طلا از سد باطله در مرحله فراخوان مناقصه است و پس انجام آن، دو ساله عملیاتی خواهد شد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.