جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
موفقیتی دیگر برای شرکت کارند صدر جهان
23 بهمن 1401 - 16:29
شناسه : 33411
شرکت معادن و صنایع معدنی کارند صدر جهان موفق به اخذ مجوز ISO45001 شد.
ارسال توسط : منبع : شرکت معادن و صنایع معدنی کارند صدر جهان
پ
پ

به گزارش فلزات نیوز، رمز موفقیت شرکت معادن و صنایع معدنی کارند صدر جهان در آینده‌نگری، به‌کارگیری دانش، ایجاد خلاقیت‌ها و ارتقای کیفیت خدمات و بالا بردن سطح عملکرد است. دغدغه‌های ما شناسایی صحیح، ارزیابی مستمر و مدیریت تمام مخاطرات و ریسک‌هایی است که این مدل خاص از کسب‌و‌کار را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

داود رئیسی، مدیرعامل شرکت معادن و صنایع معدنی کارند صدر جهان پس از اخذ مجوز ISO45001، بیان کرد: حفظ سرمایه‌های انسانی متخصص، صیانت از محیط زیست و حفظ دارایی‌های شرکت، از اهم موضوعات در کنار فرایند تولید طلا است.

وی افزود: در این راستا و با مشارکت بی‌وقفه و پیگیری‌های مستمر همکاران در آموزش و رعایت اصول ایمنی «HSE» با رعایت الزامات استاندارد، شرکت موفق به اخذ گواهینامه ISO45001 شده است.

رئیسی مطرح کرد: اخذ این گواهینامه تاییدی است بر اهتمام شرکت و مجموعه همکاران برای صیانت از جان و مال همکاران و نگهداری از ودیعه‌ای به نام زیست‌بوم و مهر تاییدی است بر اینکه ایمنی مقدم تر از کار است.

مدیرعامل شرکت معادن و صنایع معدنی کارند صدر جهان یادآور شد: این مجموعه بر این امید است با تکیه بر تلاش‌های هوشمندانه و مستمر در راستای اعتلای فرهنگ کیفیت و ایمنی، گام‌های موثری در دستیابی به اهداف و آرمان‌های متعالی سازمان بردارد و ارتقای کیفیت خدمت‌رسانی به بخش صنعت و معدن کشور را در صدر وظایف خود قرار دهد.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.