جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
موفقیت جدید توسعه آهن و فولاد گل‌گهر در حوزه تولید
05 تیر 1400 - 13:01
شناسه : 14265
معاون بهره‌برداری شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر مطرح کرد؛ معاون بهره‌برداری شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر گفت: این شرکت موفق به ثبت افزایش 5.7 درصدی در تولید نسبت به مدت مشابه سال 1399 شده است.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، مجتبی جواهری معاون بهره‌برداری شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر در خصوص ثبت این افزایش تولید، اظهار داشت: شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر با پیروی از برنامه‌ای هدفمند و با استفاده از توان کارشناسان متخصص و متعهد، همواره به دنبال رشد، توسعه و تحقق برنامه‌های خود است.

وی افزود: به همین منظور، این شرکت توانست با تولید ۸۴۸ هزار و ۴۶۹ تن محصول طی سه ماهه نخست سال ۱۴۰۰ نسبت به ۷۸۹ هزار و ۲۴۳ تن محصول تولیدی در مدت مشابه سال ۱۳۹۹ و تولید ۷۲۹ هزار و ۴۶۶ تن محصول تولیدی طی سه ماهه نخست سال ۱۳۹۸؛ میزان تولید سالیانه را ۵٫۷ درصد نسبت به سال ۱۳۹۹ و ۵٫۱۶ درصد نسبت به سال ۱۳۹۸ افزایش دهد.

معاون بهره‌برداری شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر در پایان خاطرنشان کرد: این اقدام در سال تولید؛ پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها؛ گامی ارزشمند در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری و افزایش رونق تولیدات حوزه صنعت و معدن است. در این راستا شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر به دنبال این است که روند افزایشی تولید را طی سال‌های آتی نیز ادامه دهد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.