پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت ×
موفقیت شرکت ماهان سیرجان برای تامین مالی از طریق بورس کالا
11 خرداد 1400 - 12:25
شناسه : 13210
شرکت توسعه فراوری صنایع و معادن ماهان سیرجان به منظور تامین سرمایه در گردش، اقدام به انتشار اوراق سلف موازی استاندارد معادل 350 هزار تن کلوخه سنگ‌آهن به ارزش یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در بورس کالای ایران کرد که این اوراق با استقبال خریداران به فروش رفت.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی گروه مالی گردشگری
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، شرکت توسعه فراوری صنایع و معادن ماهان سیرجان که با نماد «عسیرجان» اقدام به انتشار اوراق گواهی سلف کرده بود، موفق به فروش تعداد یک میلیون و ۲۵۰ هزار قرارداد با قیمت یک میلیون و ۲۰۰ هزار ریال در هر قرارداد صدکیلوگرمی شده است که عرضه اولیه این اوراق ازطریق شرکت کارگزاری تامین سرمایه نوین انجام شد. همچنین معاملات ثانویه اوراق مذکور از روز سه‌شنبه ۱۱ خرداد ماه سال جاری تا ۱۰ خرداد ماه ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت.

گفتنی است، مهدی بهرامی مدیرعامل شرکت توسعه فراوری صنایع و معادن ماهان سیرجان، اردیبهشت ماه گذشته از انتشار اوراق مذکور برای تامین مالی شرکت خبر داده بود.

شایان ذکر است که شرکت فراوری صنایع و معادن ماهان سیرجان یکی از شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ ماهان و بازوی اجرایی آن در بخش معدن است که در حال حاضر عملیات استخراج و فروش سنگ‌آهن از توده معدنی شماره ۵ شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر سیرجان را برعهده دارد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.