چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
موفقیت شرکت مس در تولید ۵۰ هزار تن کاتد مس
04 خرداد 1400 - 9:33
شناسه : 12762
مدیر امور برنامه‌ریزی و نظارت شرکت مس مطرح کرد؛ مدیر امور برنامه‌ریزی و نظارت شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: این شرکت براساس آخرین آمار تولید، تا پایان اردیبهشت‌ماه سال جاری موفق به تولید 50 هزار تن کاتد مس و 216 هزار و 710 تن کنسانتره مس شد که به ترتیب نسبت به برنامه رشد 7 و 5 درصدی نسبت به برنامه داشته اشت.
ارسال توسط : منبع : مس پرس
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، سعد عبدی مدیر امور برنامه‌ریزی و نظارت شرکت ملی صنایع مس ایران، اظهار داشت: تا پایان اردیبهشت‌ ‌ماه سال ۱۴۰۰ تولید مس کاتدی شرکت ملی صنایع مس ایران درحدود سه هزار و ۵۰۰ تن و تولید کنسانتره مس شرکت از کارخانه‌های تغلیظ مس سرچشمه مس سونگون، مس میدوک و مس چهل کوره ۱۱ هزار تن از برنامه سال جلوتر بوده است.

وی با بیان اینکه تولید مس محتوی معدنی به‌ عنوان شاخص اصلی تولید در شرکت‌های معدنی در مجموع نیز طی این دوره زمانی، رشد ۵ درصدی را تجربه کرده است، افزود: در این بازه زمانی شرکت ملی صنایع مس ایران ۵۲ هزار و ۳۸۹ تن نسبت به برنامه تعریف شده، ۵۰ هزار و ۱۱۰ تنی مس محتوی تولید کرد. علاوه بر این طی دو ماهه نخست سال جاری شرکت ملی صنایع مس ایران با تولید ۶۲ هزار و ۳۲۵ تن آند مس رشد ۵ درصدی را نسبت به برنامه به ثبت رساند.

مدیر امور برنامه‌ریزی و نظارت شرکت ملی صنایع مس ایران در خصوص کل استخراج شرکت از معادن سرچشمه، میدوک، سونگون چهل کوره و سایر معادن در حال آماده‌سازی طی این بازه زمانی، گفت: شرکت ملی صنایع مس ایران در مجموع ۳۵ میلیون و ۲۸۰ هزار تن استخراج داشته است که در مقایسه با برنامه تعریف‌شده ۳۱ میلیون و ۶۴۱ هزار تنی، از رشد ۱۲ درصدی برخوردار بوده است.

عبدی بیان کرد: برنامه تعیین‌شده برای برداشت سنگ سولفوری از معادن فوق نیز تا پایان نخستین ماه سال جاری ۹ میلیون و ۴۴۴ هزار تن بوده است که با عملکرد چهار میلیون و ۶۶۶ هزار تنی، ۲ درصد از برنامه جلوتر حرکت کرد.

مدیر امور برنامه‌ریزی و نظارت شرکت ملی صنایع مس ایران در پایان خاطرنشان کرد: تولید لجن الکترولیزی (فلزات گرانبها) تا پایان اردیبهشت‌ماه سال جاری ۱۴۱ تن بوده است که در مقابل برنامه ۱۱۵ تنی رشد ۲۳ درصدی داشته است.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.