سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
موفقیت فولاد هرمزگان در گرویی روحیه قوی کارکنان است
01 دی 1400 - 14:46
شناسه : 22090
مدیرعامل فولاد هرمزگان با اعلام کسب رکورد تولید در آذرماه به میزان 147 هزار و 591 تن، ضمن تبریک به ذی‌نفعان شرکت، آن را حاصل روحیه قوی کارکنان و کارگران، پشتیبانی فنی مناسب و ایده‌های نو در رفع مشکلات خط تولید عنوان کرد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولاد هرمزگان
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، عطالله معروفخانی مدیرعامل فولاد هرمزگان تامین انرژی در حوزه صنعت را نمود بارز پشتیبانی از تولید خواند و اظهار داشت: موانع پیش روی دولت در تامین انرژی صنایع طی فصول گرم و‌سرد را کاملا درک می‌کنیم. لذا همانطور که همه می‌دانند قطع یا کاهش تامین انرژی صنعت فولاد سبب کاهش تولید در این صنعت می‌شود، صنعت فولاد نیز یک صنعت مادر و استراتژیک است که محصول آن به عنوان مواد اولیه هزاران کارخانه و کارگاه مورد استفاده قرار می‌گیرد و کاهش تولید در آن سبب ضربه‌های جبران‌ناپذیر به صنایع کوچک و صدها هزار شغل و در نهایت نیز مصرف‌کنندگان نهایی که همان جامعه است، می‌شود.

وی افزود: همانگونه که مشاهده می‌کنید پس از کاهش تولید درتابستان که موجب آن، قطع برق بود، در فصل پاییز دو رکورد تولید به دست آمد که این نشان دهنده توان تخصصی و انگیزه بالای کارکنان فولاد هرمزگان در اجرای دستور مقام معظم رهبری مبنی بر تولید در صورت پشتیبانی و رفع موانع است.

مدیرعامل فولاد هرمزگان در پایان اظهار امیدواری کرد در صورت ادامه روند فعلی در تامین انرژی، فولاد هرمزگان می‌تواند به اهداف برنامه‌ریزی شده خود در ‌پایان سال دست یابد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.