پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت ×
موفقیت نفت‌خیز جنوب در کاهش مصرف برق
21 شهریور 1400 - 15:36
شناسه : 17633
مدیر تولید شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب از کاهش ۲۰ درصدی مصرف برق در مصارف صنعتی و غیرصنعتی این شرکت و زیرمجموعه‌های آن خبر داد.
ارسال توسط : منبع : شانا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، غلامرضا نورانی مدیر تولید شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، اظهار داشت: با برنامه زمان‌بندی مشخص، بهینه‌سازی مصرف انرژی و اجرای سیاست‌های الگوی مصرف، طی سال گذشته نسبت به سال ۱۳۹۸، میزان مصرف انرژی برق در این شرکت و مجموعه‌های بهره‌بردار تابعه، ۲۰ درصد یعنی معادل ۳۵۶.۲۵۳ کیلووات ساعت کاهش یافت.

وی افزود: پایش مستمر مصرف برق، پیاده‌سازی نظام مدیریت انرژی در واحدهای ستادی و عملیاتی و استقرار گروه‌های بازرسی انرژی در ساعات اوج مصرف از جمله راهکارهای انجام‌شده برای کاهش مصرف برق است. این مقدار صرفه‌جویی بدون هرگونه کاهش تولید و با حفظ و پایداری جریان سوخت و انرژی کشور تحقق یافته است.

مدیر تولید شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در پایان خاطرنشان کرد: افزون بر صرفه‌جویی در مصرف انرژی با راه‌اندازی نیروگاه‌های تولید برق به‌ویژه در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران، همچنین استفاده از صفحه‌های خورشیدی بخشی از برق مصرفی را نیز تولید کرده‌ایم. لذا کاهش ۲۰ درصدی مصرف برق در شرکت گچساران با توجه به چالش عمومی کشور در حوزه برق و شرایط خاص آب و هوایی استان خوزستان، اهمیت بسیاری دارد و این مهم با تلاش، دلسوزی و احساس مسئولیت همه همکاران محقق شد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.