سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
موفقیت گل‌گهر در عمل به مسئولیت‌های اجتماعی
22 مرداد 1401 - 21:41
شناسه : 31111
مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر گفت: منطقه گل‌گهر در زمینه عمل به مسئولیت‌های اجتماعی نسبت به سایر معادن، پیشران و پیش‌قدم بوده است.
ارسال توسط : منبع : روابط‌عمومی شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر
پ
پ

به گزارش اخبار فلزات، سید احسان خاندوزی، وزیر اقتصادی و دارایی، صبح امروز ۲۲ مرداد ماه ۱۴۰۱، ضمن بازدید از مجتمع معدنی و صنعتی گل‌گهر، بزرگ‌ترین شانتینگ ریلی کشور به طول ۷۲ کیلومتر و با ۲۹ خط مبادله‌ای را در این منطقه افتتاح کرد و جهت قرائت فاتحه بر مزار شهدای گمنام در گل‌گهر حاضر شد.

وی همچنین پس از آن در جلسه شورای اداری شهرستان سیرجان که در سالن پردیس گل‌گهر برگزار شد، حضور پیدا کرد.

ایمان عتیقی، مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی  گل‌گهر، در بازدید وزیر اقتصاد از این شرکت، وظایف مدیران انقلابی را مطابق با گفته مقام معظم رهبری، خدمت‌گذاری، پرتحرکی و خستگی‌ناپذیری دانست.

وی افزود: خستگی‌ناپذیری در گل‌گهر یعنی کسی که بیشترین زمان را صرف تولید و توسعه معادن کشور در این منطقه کند.

مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر مطرح کرد: دلسوز، امین و متعهد به مردم بودن به معنای اشتغال‌زایی، کمک به اقتصاد کشور و افزایش تولید است. همان‌گونه که می‌دانید، منطقه گل‌گهر در خصوص عمل به مسئولیت‌های اجتماعی نسبت به سایر معادن، پیشران و پیش‌قدم بوده است؛ اگرچه این امر به معنای ادای دین به مردم سیرجان نیست اما گل‌گهر در این زمینه نسبت به سایر مجموعه‌ها، از نمره قابل قبولی برخوردار است.

وی در پایان وظیفه خود و مجموعه گل‌گهر را تولید، اشتغال و طرح توسعه دانست و خاطر نشان کرد: سعی می‌کنیم این مسئولیت را به بهترین شکل انجام دهیم.

 گل‌گهر در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی موفق عمل کرده است

سید احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد و دارایی در این جلسه اذعان کرد: در حوزه اقتصادی کشور تلاش می‌کنیم بخشی از عقب افتادگی‌ها را جبران کنیم و موانع را از پیش پای تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی برداریم که البته چنین کاری در تمام استان‌ها زمان‌بر است.

وی اضافه کرد: گل‌گهر در حوزه مسئولیت های اجتماعی تا کنون موفق عمل کرده است و امیدوار هستیم همچنان این مسیر را ادامه دهد.

خاندوزی در حاشیه این جلسه در مورد اقدامات و دستاوردهای گل‌گهر، مطرح کرد: همه باید کمک کنیم تا چشم‌انداز بلندمدت فعالیت‌های گل‌گهر ادامه پیدا کند. برای ما به جهت ابعاد و تاثیراتی که گل‌گهر در منطقه و استان دارد و همچنین با توجه به پیوستگی مجموعه‌های مرتبط با معادن استان کرمان، گل‌گهر به طور کلی وزن بالایی در کل سیاست‌های معدنی کشور و بازار سرمایه دارد و رسیدگی به مسائل و مشکلات گل‌گهر، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وزیر اقتصاد و دارایی در پایان تصریح کرد: اراده و همت موجود در منطقه گل‌گهر برای تکمیل زنجیره تولید فولاد، ارزش افزوده، ارزش اقتصادی بالا و همچنین اشتغال‌زایی را به همراه داشته است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.