سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت ×
نادری به عنوان مدیرعامل جدید سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات منصوب شد
20 اردیبهشت 1400 - 9:39
شناسه : 11978
با تصمیم هییت‌مدیره شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات ضمن تقدیر و تشکر از یونس الستی مدیرعامل سابق، امیرحسین نادری را به عنوان مدیرعامل جدید شرکت منصوب کردند.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، امیرحسین نادری مدیرعامل جدید شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات از مدیران با سابقه و خوشنام صنعت فولاد و صنایع معدنی کشور به شمار می‌رود. و تجارب ارزشمندی را در کارنامه فعالیت‌های گذشته خود در شرکت‌های مختلف صنعتی و بورسی ثبت کرده که از آن جمله می‌توان به ریاست و عضویت هییت‌مدیره شرکت‌های فولادمبارکه اصفهان، فولاد خراسان، ذوب‌آهن اصفهان، فولاد تاراز، فولاد متیل، معدنی و صنعتی گل‌گهر و فولاد هرمزگان اشاره کرد. علاوه بر این به عنوان مشاور رییس هیات عامل در سازمان ایمیدرو فعالیت داشته است.

از دیگر اقدامات وی شامل ۲۳ سال فعالیت در بخش‌های مختلف صنایع معدنی و فولاد کشور، یک دهه معاونت اقتصادی و مالی شرکت فولادمبارکه اصفهان و همچنین مدیریت شرکت ملی فولاد ایران را نیز برعهده داشت.

لازم به توضیح است که شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات به عنوان یک هلدینگ بزرگ معدنی و سهامدار عمده شرکت‌های بزرگی چون شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر، معدنی و صنعتی چادرملو، سنگ‌آهن گهرزمین، فولاد خراسان، صبانور، فولاد ارفع و شهید قندی نقش بسزایی در اداره معادن بزرگ و بنگاه‌های مختلف صنعتی و اقتصادی دارد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.