سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
نام‌آوری فولاد هرمزگان در مسابقات فوتبال ساحلی کارگران
23 خرداد 1401 - 12:43
شناسه : 28947
در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال ساحلی کارگران شرکت فولاد هرمزگان در مسابقات کارگری جهان، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، طی صدور پیامی این پیروزی را تبریک گفت.
ارسال توسط : منبع : روابط‌عمومی فولاد هرمزگان
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، حجت‌الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پیامی این پیروزی را به شرکت فولاد هرمزگان تبریک گفت که در ادامه متن کامل آن را می‌خوانید:

کسب مقام قهرمانی را به همه شما عزیزان تبریک گفته و آرزو داریم که این قهرمانی‌ها در تمامی شئون و مراحل زندگی تداوم داشته باشد و برای خود، کشور و جامعه کارگری افتخارآفرینی کنید. کارگران از دو جهت، نیاز مبرمی به ورزش دارند. سلامت باعث افزایش بهره‌وری می‌شود. کار کردن به‌ خصوص در کارهای دستی، اگر با ورزش همراه نباشد ممکن است به آسیب بدنی منجر شود. اهمیت ورزش برای کارگران بسیار بیشتر از افراد عادی است. بخش دوم به ایجاد نشاط و پر کردن مطلوب اوقات فراغت مربوط می‌شود؛ طبیعی است که کار کردن با سختی و مشقت و خستگی همراه بوده و ورزش کردن؛ راهی برای رفع خستگی تلقی شود. ورزش با فرح و شادی همراه است و ورزش کارگری از این دو جهت اهمیت بسیار زیادی دارد.

در حوزه همگانی، توجه ویژه‌ای به ورزش کارگری داریم چنان که چندی پیش در جلسه‌ای که با حضور قهرمان، در معاونت فرهنگی وزارتخانه برگزار شد خواهش کردیم که به‌ عنوان سفیران ورزش کارگری به ما کمک کنند تا ورزش در کارخانه‌ها و شرکت‌ها ترویج و توسعه پیدا کند. برای رشد ورزش همگانی به برخی الگو و قله نیاز داریم تا همه ترغیب و به عرصه ورزش وارد شوند.

در عرصه ورزش هم همین‌ طور است؛ دیدن قهرمانی و درخشش جهانی شما برای همکاران الهام‌بخش است و آن‌ها را به ورزش ترغیب می‌کند. جامعه کارگری طی هشت یا ۹ ماه گذشته افتخارآفرینی‌های جدی داشته است و ما از این بابت خداوند را شکر می‌کنیم. بیش از ۶۰ مدال رنگارنگ در مسابقات بین‌المللی حاصل‌ شده است و امروز هم مدال دیگری اضافه می‌شود. این موضوع حقیقتا جای تبریک دارد و این موفقیت را به شما و عزیزان دیگر در شرکت فولاد هرمزگان که زمینه این افتخارآفرینی را کردند و نیز به فدراسیون ورزش کارگری و همکاران خود در وزارت تعاون و همه مردم عزیز ایران تبریک می‌گوییم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.