سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
نام المهدی در کنار ۱۰۰ شرکت برتر جای گرفت
07 بهمن 1400 - 9:17
شناسه : 23711
شرکت آلومینیوم المهدی بنا بر اعلام سازمان مدیریت صنعتی، با جهشی چشمگیر در میان 100 شرکت برتر کشور بر اساس اطلاعات مالی سال 1399 قرار گرفت
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی آلومینیوم المهدی
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، حمید مهتدی مدیرعامل شرکت آلومینیوم المهدی، اظهار داشت: سازمان مدیریت صنعتی ایران پس از پایش اطلاعات و بررسی شاخص‌های ۵۰۰ شرکت بزرگ کشور، شرکت‌ آلومینیوم المهدی را در میان ۱۰۰ شرکت برتر کشور قرار داد.

وی شرکت آلومینیوم المهدی را هفتمین مجموعه پیشرو کشور یا هفتمین شرکت با بیشترین رشد رتبه در میان ۵۰۰ شرکت مورد ارزیابی معرفی کرد و افزود: بررسی‌کنندگان معیار اصلی در انتخاب شرکت‌های پیشرو را تغییر رتبه طی یک سال عنوان کرده‌اند که شرکت آلومینیوم المهدی با صعودی ۲۶ پله‌ای در رتبه هفتم قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت آلومینیوم المهدی، گفت: امسال ۹ شرکت جدید توانستند به جمع ۱۰۰ شرکت برتر کشور اضافه شوند که شرکت آلومینیوم المهدی نیز در زمره‌ی آنان قرار داشت. لذا باید از تمام مدیران، مهندسان، کارگران و کارکنان این مجموعه که با تلاش شبانه‌روزی این افتخار را رقم زدند، صمیمانه تشکر کنم.

مهتدی در پایان میزان فروش سال ۱۳۹۹ شرکت آلومینیوم المهدی را بیش از ۵۲ هزار میلیارد ریال عنوان و خاطرنشان کرد: پویایی و ایجاد رونق تولید بدون تلاش شبانه‌روزی و پشتیبانی مدیران و مسئولان کشوری و استانی میسر نبود و جا دارد تا این موفقیت را به تمام افرادی که شرکت را در نیل به این توفیق یاری کردند، تبریک عرض کنم و امیدوارم آلومینیوم المهدی بتواند مایه‌ی افتخار صنایع کشور در بازارهای داخلی و بین‌المللی باشد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.